Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bayonetta 2

26/01 -13 19:11 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Bayonetta som släpptes till PlayStation 3 och Xbox 360 under 2010 får nu en uppföljare som blir Wii U-exklusiv. Det finns faktiskt lite information om utvecklingen till detta spelet. Det kommer vara mycket större - på alla sätt och vis. Det kommer "kännas som man möter sistabossen redan från början" och världen ska även expanderas och bli större.

Du som har spelat ettan men inte skaffat ett Wii U, kommer detta bli en anledning att köpa Wii U? Vad tyckte ni om ettan? Är den förtjänt av en uppföljare? Berätta vad ni hoppas på och tror om spelet!

Trailer 1: YouTube
Trailer 2: YouTube

26/01 -13 19:46 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Och helt plötsligt har jag en anledning att köpa Wii U.


Senast redigerat 27/01 -13 19:54
27/01 -13 11:55 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag har inte spelat ettan än, men är ganska nyfiken. Kommer antagligen spela det förr eller senare.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

27/01 -13 18:49 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

kommer troligtvis köpa detta även fast jag inte spelat det första.. kanske värt att kolla in först. Behöver lite nytt till PS3

Wii U PS4 XBone PC

27/01 -13 20:20 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Hur kommer det sig att troden är i shootersektionen förresten? Borde den inte vara i action?

Och till er som inte spelat ettan, jag rekommenderar det. Maximum skoj. Spelar som Ninja Gaiden med DMC-regler.

28/01 -13 06:18 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Daxter_SSJ4: Ligger inte tråden i actionsektionen, eller är det jag som ser heltokigt? Hade gärna testat ettan om det funnits till PC för den delen.

28/01 -13 08:57 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Tydligen ligger dem i actionsektionen. Måste läst fel alla gånger innan :#

30/01 -13 00:55 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Blir ej ett köp då jag inte behöver ännu en konsol med utdaterad teknik

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

21/02 -13 14:37 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Nonzi skrev:
Blir ej ett köp då jag inte behöver ännu en konsol med utdaterad teknik

Tihi säg en enda konsol som inte har det? ;) PS4 har det också. Ska man spela på något för prestandans skull så spelar man på en dator lille vän.

Wii U PS4 XBone PC

21/02 -13 15:32 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

MartinMilk skrev:
Nonzi skrev:
Blir ej ett köp då jag inte behöver ännu en konsol med utdaterad teknik

Tihi säg en enda konsol som inte har det? ;) PS4 har det också. Ska man spela på något för prestandans skull så spelar man på en dator lille vän.

Var har jag påstått att PS4:an inte kommer att ha utdaterad teknik och att jag inte spelar på PC? Mitt inlägg skickades in för nästan en månad sen och innan all hype runt PS4:an hade börjat så du kan lägga ner fanboyandet.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

21/02 -13 15:39 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Nonzi skrev:
MartinMilk skrev:
Nonzi skrev:
Blir ej ett köp då jag inte behöver ännu en konsol med utdaterad teknik

Tihi säg en enda konsol som inte har det? ;) PS4 har det också. Ska man spela på något för prestandans skull så spelar man på en dator lille vän.

Var har jag påstått att PS4:an inte kommer att ha utdaterad teknik och att jag inte spelar på PC? Mitt inlägg skickades in för nästan en månad sen och innan all hype runt PS4:an hade börjat så du kan lägga ner fanboyandet.

Sa bara det eftersom att jag du sa att du inte tänker köpa en till konsol med gammal teknologi så antog att du väntade på något som PS4.

Fanboy? Säger du till en ägare av PS3 360 WiiU och en potentiell ägare av PS4.. Wooo fanboy all the waaay!

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar