Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nya spel 2013

Svara
15/01 -13 16:16 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

The_new_cake skrev:
Rykten säger visserligen att man redan påbörjat arbetet med Halo 5 och att det ska släppas till nästa Xbox-konsol. Men att det skulle komma så tidigt som i år är nog högst osannolikt. Men... man ska väl aldrig säga aldrig?

Fuck Halo then.

Destiny?

17/01 -13 11:43 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Asså hoppas iaf halo 5 blir bättre, halo 4 var jätte bra men halo börjar tappa sin känsla. Liknar cod mer och mer bara, halo var unikt. Alla hade samma förutsättningar och allt handlade om teamwork. Jag hoppas på att halo 5 ska bli mer som halo 3, svårare att döda folk, inga loadouts med dextirity, shielding, eller liknande. Skippa skölden och armorlock.

Tycker helst att jetpack och sånt ska ligga på mapen som overshield m.m

Skippa OP secondary vapen som skulle kunna var power weaps(Bolt shot)
Finns så mkt som är misslyckat med halo 4 dock väldigt bra spel men det är inte halo längre.

Kan tänka mig att en remake av halo 3 skulle vara något som de flesta skulle se fram emot eller halo 2.

Glömde nästa att de måste ha ett fungerande ranking system som de hade i halo 2 och 3 med skill. Halo 4 har ju snackats om att de ska komma något ranking system men har inte sett nått ännu och halo reach var ju rankingen patetisk. Ena rankingen gick ut på att geeka så mkt som möjligt har inget att göra med hur duktig man är och arenan var korrupt då det inte var svårt att bli onyx bara man hade ett team.(för enkelt)

Det jag stör mig på ranking är det att man kan möta vem som helst, nybörjare kan möta pros och så ska det inte vara. Kanske om man kör nån social spellista men om jag spelar vill jag att det ska vara jämt och man ska verkligen kämpa för att kunna vinna.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

18/01 -13 01:36 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Ace Attorney 5.

18/01 -13 15:34 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

MIRROR'S EDGE 2 :DDDDDDD


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar