Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



rolig klass

12/11 -12 07:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Jo så här är det. jag har spelat mw3 väldigt länge nu och jag börjar trötna ordentligt på det varje gånga jag hör ljudet på en acr suppressor så bara ryser jag. Så jag har börjat testa nya vapen men när jag gör det så kör alla med acr och dom som inte kör med acr jo dom kör med mp7 så det går åt helskotta varje gång jag försöker köra med o op vapen. Så det jag vill ha hjälp med är att göra roliga,ovanliga klasser som är super kuliga att köra med men samtidigt är hyffsat grym :-)

12/11 -12 17:22 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

"Super kuliga" :'D

Primary: G36C
attachment: Silencer
Proficiency: Focus
Secondary: Vad du vill
Lethal: C4
Tactical: Portable radar
Perk 1: Sleight of hand (pro)
Perk 2: Quickdraw (pro)
Perk 3: Stalker
Killstreak: Assult
1: Uav
2: Predator missile
3: Chopper

Ganska soft klass som inte så många kör med.

Men Black Ops 2 kommer ut imorn, så det är väl bara att köpa det om du tröttnat på Mw3

Dafuq did i just read..

13/11 -12 15:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Ja jag vet jag tänkte inte på det. Jag har förbokat det redan menjag får det inte förrens på fredag :-)

13/11 -12 21:55 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

daniel79 skrev:
Ja jag vet jag tänkte inte på det. Jag har förbokat det redan menjag får det inte förrens på fredag :-)

Inte på förns på fredag? Varför? Har iaf kört lite Black Ops 2 nu och det är så sjukt awesome :D

Dafuq did i just read..

14/11 -12 17:34 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

boddi88 skrev:
daniel79 skrev:
Ja jag vet jag tänkte inte på det. Jag har förbokat det redan menjag får det inte förrens på fredag :-)

Inte på förns på fredag? Varför? Har iaf kört lite Black Ops 2 nu och det är så sjukt awesome :D

Får det på måndag >:'(
Köpte Hardened från Amazon, 500kr plus frakt=600kr

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar