Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Guild Wars 2

19/10 -12 09:42 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Någon som spelar detta underbara spel? =)

Sjukt nöjd med det o bra tacksam över att flickvännen kom hem med spelet. Annars hade jag kanske inte fått chansen o spela det.

Några saker som kanske gör folk intresserade.

* Ingen måndaskostnad.
* Slopat vanliga quest/quest-trackers.
* WvW (world versus world(Riktigt grymt))
* Global AH (mellan alla servrar)
* Dynamiska events.
* Skapligt svårt eftersom det inte finns en riktig healer klass och att ''dodga'' attacker är en nyckel i fighter.

* Vad du än gör så får du xp. Crafting/pvp/wvw/explora/story



? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

19/10 -12 14:02 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Först och främst så finns det ingen form av tävlingsinriktad pvp, d.v.s. du kommer aldrig att kunna mäta dig ordentligt som skillad spelare vilket suger. Dessutom så tycker jag att battlegrounds är aningen obalanserade. Men det är bara min syn på pvp.

Att dodga är inte heller särskilt svårt, spring runt i nya mönster hela tiden som en höna så vinner du säkert!

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

21/10 -12 01:33 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=fCVORdhXQ7c&a...

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

21/10 -12 10:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Jag blev övertalad av en kompis å köpa det... Är inte 100% glad för det..  Det är ett bra spel helt klart, men det finns några moment jag stör mig fruktansvärt mycket på.
Har dock inte spelat med min polare än då hans grafikkort gick sönder.  Får se om det är roligare då annars är jag glad att det inte kostar i månaden och att jag "bara" behövde lägga ut 378:-  en gång om det nu visar sig att det inte blir roligare.

22/10 -12 16:48 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Mal_ganis skrev:
...


Nu har jag inte testat sPvP, så jag kan inte säga så mycket om saken.

WvW kan vara obalanserad pga folkmängd ja, men servern rankas och jag tror för eller senare hittar servrar skapligt jämnlika motståndare.

Har du GW2?

@sparris, några generlla saker du stör dig på?

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar