Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skill-Capped, din väg till att bli bäst!

14/09 -12 21:43 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Vad anser ni om tjänster såsom den beskriven nedan? Anser ni att dessa är acceptabla i sin helhet eller bör denna form av "hjälpservice" inte finnas? I sin enkelhet kan detta jämföras med vilka lektioner som helst enligt mig. Vad tycker du?

Notera att inga länkar med avsikt att marknadsföra en hemsida med kommersiellt syfte finns någonstans i forumsposten, därefter görs inget regelbrott

Mist of Pandaria är runt hörnet! Season 12 kommer snart och det är dags att fila på dina skills! Jag kommer berätta för dig varför Skill-capped är stället att gå till!

Skill-capped är skapad av spelare för spelare för att vi Gladiators ska kunna ge tips och råd för de som ej lyckats bli framgångsrika inom PvP.

Vi kan nästan garantera att du som spelare kan höja din prestanda i arena! Över 50% av alla som går med i Skill-capped höjer sin maxrating med 250, och 25% höjer sin rating med 500!

Vi erbjuder massvis med material, filmer, macros, guider för att du ska utvecklas så snabbt som möjligt!

Vi är älskade av vårat community, faktum är att i en enkät så visades det att 98% av våra aktiva kunder skulle rekommendera oss till en vän! Med en bas på 30,000 spelare så är vi extremt nöjda med det resultatet!

Så varför vill jag att du går med i Skill-capped? Jo genom att du går med i Skill-capped så hjälper du inte bara dig själv med att bli en bättre spelare! Du stöder även mig genom att titta på mina filmer, vilket ger mig mer motivation till att fortsätta med detta och hjälpa dig hjälpa mig!

Skill-capped har spenderat tusentals kronor på att färdigställa de metoder som kan passa bäst för just dig! Men du betalar endast en struntsumma från 28kr/mån för allt detta som erbjuds dig!

Skill-cappeds hemsida kan finnas i min signatur, med min egen sida på Skill-capped där du kan, efter att ha skapat ett medlemsskap, se mina filmer och därefter förbättras!

"Getting from bad to glad has never been this easy!"



People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

14/09 -12 23:03 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Flyttad till MMO.

Coucou

14/09 -12 23:13 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Ohw sorry, glömde helt bort att MMO forumet var kvar :x

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

15/09 -12 18:55 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg


Notera att inga länkar med avsikt att marknadsföra en hemsida med kommersiellt syfte finns någonstans i forumsposten, därefter görs inget regelbrott


Diskussionsämne saknas ändå. Redigera trådstarten och lägg till vad som ska diskuteras i tråden så får tråden stå kvar.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

15/09 -12 20:34 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

GoldenMew skrev:

Notera att inga länkar med avsikt att marknadsföra en hemsida med kommersiellt syfte finns någonstans i forumsposten, därefter görs inget regelbrott

Diskussionsämne saknas ändå. Redigera trådstarten och lägg till vad som ska diskuteras i tråden så får tråden stå kvar.


Sagt och gjort.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar