Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Help - Fuska.nus egna hjälpklubb

Svara
23/08 -12 22:23 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Vill bara säga att jag stödjer givetvis klubben, stödjer alla projekt som är till för att hjälpa Fuska.nu på olika sätt. Har gått med i klubben och även skrivit en liten guide.

OFWGKTA: Jag är för det mesta morgonpigg (har dock inte varit inloggad på morgonen det senaste), och jag är medlem i klubben. Visserligen är jag även spelmoderator så någon skulle givetvis kunna skicka meddelande till mig också.

24/08 -12 06:32 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

OFWGKTA skrev:
Silver_ skrev:
OFWGKTA: Förresten, om du endast varit medlem i några timmar tror jag inte att du har så mycket erfarenhet av hur aktiviteten kring crewet är. Det är ju i och för sig rätt så bra angående detta men jag tror nog inte att det går snabbare att få svar via PM exempelvis under morgonen.

nej och då lär det nog inte gå snabbare att få svar i eran klubb på morgonen lol

Det är större chans att en av de som är medlem i klubben är online och kan svara på en fråga än att just den enskilda moderatorn är det.

Om du vill diskutera vidare kan vi gärna ta det via PM då det känns lite konstigt att argumentera om något som egentligen inte är viktigt.

(:=           
):=
|:=


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar