Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hur dricker ni ert kaffe?

15/08 -12 23:50 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

mygeneration skrev:
.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Jag skriver här för att yttra mina åsikter och på det viset ändra era

och göra världen till en bättre plats.

16/08 -12 18:17 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Oftast ur en kopp, ehehe

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

16/08 -12 23:16 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Så vi har bekräftat att alla här som dricker svart kaffe är muskulösa alfahannar eller hur?

Ja.

16/08 -12 23:53 Nola

Nola

28 XP 34 inlägg

Svart som natten.. Dricker dock sällan kaffe.

End of story, bitch.

26/08 -12 21:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Rosafluffig

Med 15 skedar socker så smaken inte känns.

15/09 -12 12:31 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

Svart, alternativt med en skvätt whiskey i.

In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"

17/10 -12 19:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen unamed94

Socker.

25/10 -12 05:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

Socker och mjölk :P

25/09 -13 21:04 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

lite mjölk, inget socker. jaaaa bump vare här

25/09 -13 21:10 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Varken socker eller mjölk (eller något annat för den delen) får vara med i mitt kaffe. Sen får det gärna ha hunnit svalna en del också, för extremt varmt kaffe blir inget bra. Handlar väl egentligen inte om smaken det är bara att det kan vara... alldeles för varmt.

03/11 -13 21:37 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Svart, helt svart

Fucking weebs...

22/11 -13 19:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Mal_ganis skrev:
Svart och starkt kaffe.

Och till alla er med "Usch kaffe är äckligt" kan jag bara säga att det kommer en dag när även ni ska växa upp.


Så du menar att kaffe är ett krav när man ska växa upp att man aldrig kan bli vuxen om man inte börjar dricka kaffe? sånt där gillar jag inte att folk ska göra saker mot sin vilja bara för att visa sig mogen. de är bara korkat, vem fan säger att man måste börja dricka kaffe? jag t.ex tycker att kaffe är svinäckligt och tror inte att jag kommer kunna börja är jag fast i min barndom hela livet bara för de? skulle du kunna vara så snäll och vidareutveckla de du skrev?


Senast redigerat 22/11 -13 19:16
23/11 -13 06:35 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Nikushimi skrev:

Så du menar att kaffe är ett krav när man ska växa upp att man aldrig kan bli vuxen om man inte börjar dricka kaffe? sånt där gillar jag inte att folk ska göra saker mot sin vilja bara för att visa sig mogen. de är bara korkat, vem fan säger att man måste börja dricka kaffe? jag t.ex tycker att kaffe är svinäckligt och tror inte att jag kommer kunna börja är jag fast i min barndom hela livet bara för de? skulle du kunna vara så snäll och vidareutveckla de du skrev?



Lugna ned sig tangentbordskrigar'N. Att dricka kaffe är inte något du tycker om från början, det är något du lär dig tycka om. Men jag förväntar mig inte att du ska förstå något sådant.

Eftersom du hatar kaffe så mycket varför hoppade du in i en tråd som handlade om just kaffedrickande då? Skulle du vara så puttenuttig och vidareutveckla din tankegång?


Senast redigerat 23/11 -13 06:36

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

23/11 -13 10:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Mal_ganis skrev:
Nikushimi skrev:

Så du menar att kaffe är ett krav när man ska växa upp att man aldrig kan bli vuxen om man inte börjar dricka kaffe? sånt där gillar jag inte att folk ska göra saker mot sin vilja bara för att visa sig mogen. de är bara korkat, vem fan säger att man måste börja dricka kaffe? jag t.ex tycker att kaffe är svinäckligt och tror inte att jag kommer kunna börja är jag fast i min barndom hela livet bara för de? skulle du kunna vara så snäll och vidareutveckla de du skrev?




Lugna ned sig tangentbordskrigar'N. Att dricka kaffe är inte något du tycker om från början, det är något du lär dig tycka om. Men jag förväntar mig inte att du ska förstå något sådant.

Eftersom du hatar kaffe så mycket varför hoppade du in i en tråd som handlade om just kaffedrickande då? Skulle du vara så puttenuttig och vidareutveckla din tankegång?



Jaha nu förstår jag kan man inte lära sig dricka kaffe kan man inte lära sig att bli vuxen är det de du menar??? måste man börja röka och supa också? för många gör de för att verka vuxna? för så som du skriver verkar de som att allt de är ett måste för att komma in i vuxenlivet.

24/11 -13 19:04 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Nikushimi skrev:

Jaha nu förstår jag kan man inte lära sig dricka kaffe kan man inte lära sig att bli vuxen är det de du menar??? måste man börja röka och supa också? för många gör de för att verka vuxna? för så som du skriver verkar de som att allt de är ett måste för att komma in i vuxenlivet.


Tolka det hur du vill, har inte sagt något om att man måste börja med något som skadar kroppen hälsosamt eller att det har någon koppling till att bli vuxen. Dessutom så kan jag tillägga att många som börjar röka eller supa vid ung ålder startar inte för att "verka" vuxen utan snarare för att vänner eller närstående röker/erbjuder, därefter fastnar du i ett välmående under tiden du röker. Men eftersom du avskyr kaffe så mycket och verkar se ned på folk som dricker och röker så drar jag slutsatsen att du är helt och hållet okunnig inom det området med.

Skulle gärna vilja fråga igen vad fan du gör i den här tråden?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar