Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad är fel?

14/08 -12 20:22 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Hej!
Jag bestämde mig för att posta en lite mer 'avancerad' forumlek som liknar "Utmaningstråden" fast med ett annat syfte.
Denna lek går ut på att personen ovanför dig postar en bild som på något sätt är felaktig. Ett exempel är att mjölken står i skafferiet. Den kan då stå lite dold bland mjölet, sockret och bakpulvret så att det blir lite svårare att gissa vad som är felaktigt med bilden. Du ska alltså försöka gissa vad som är fel med personen ovanförs bild, vilket i det är fallet var att "mjöljen står i skafferiet".
Personen ovanför får dock inte glömma att täcka över svaret med [spoiler][/spoiler] - koden så att man EFTER ATT HA GISSAT kan kolla under spoilern och se rätta svaret. Leken har inget vidare syfte som ni ser... Om jag på något sätt förklarade konstigt ger jag ett exempel:

~Silver_~
*Bild på något felaktigt*




~Daxter_SSJ4~
"Felet med Silver's_ bild är..."

*Bild på något felaktigt* 




~boddi88
"Felet med Daxter_SSJ4's bild är..."

*Bild på något felaktigt*




~The_new_cake~
"Felet med boddi88's bild är..."

*Bild på något felaktigt*




~mygeneration~
"Felet med The_new_cake's bild är..."

*Bild på något felaktigt*




~Fix_d~

- Tråd låst!


Aja, ni förstår...
................................................
Regler i tråden:

• Om man inte postar inlägg som liknar exemplarna ovan så postar man inte alls. Eventuella frågor är godkännda.

• Bilden måste vara tagen själv! Om man inte orkar så har man inget här att göra.

• Det ska inte vara för lätt eller för svårt att lista ut vad som är fel på bilden.

• Det är okej att redigera bilden i exempelvis GIMP eller Photshop, endast om bilden är tagen själv från början.

• Vad seriösa, för guds skull!

................................................

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek



(:=           
):=
|:=

09/03 -19 22:50 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Tråden.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar