Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hur dricker ni ert kaffe?

24/11 -13 19:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Mal_ganis skrev:
Nikushimi skrev:

Jaha nu förstår jag kan man inte lära sig dricka kaffe kan man inte lära sig att bli vuxen är det de du menar??? måste man börja röka och supa också? för många gör de för att verka vuxna? för så som du skriver verkar de som att allt de är ett måste för att komma in i vuxenlivet.


Tolka det hur du vill, har inte sagt något om att man måste börja med något som skadar kroppen hälsosamt eller att det har någon koppling till att bli vuxen. Dessutom så kan jag tillägga att många som börjar röka eller supa vid ung ålder startar inte för att "verka" vuxen utan snarare för att vänner eller närstående röker/erbjuder, därefter fastnar du i ett välmående under tiden du röker. Men eftersom du avskyr kaffe så mycket och verkar se ned på folk som dricker och röker så drar jag slutsatsen att du är helt och hållet okunnig inom det området med.

Skulle gärna vilja fråga igen vad fan du gör i den här tråden?


Falskt de flesta som börjar röka gör de av en vilja att verka så tuff och cool som möjligt de där om att man börjar bara för att nån bedd en göra de låter mer som en korkat bortförklaring tycker jag.

Vad jag gör i den här tråden? jag rättar till dina misstag och leder dig till rätta igen vilket du borde vara tacksam över.


Senast redigerat 24/11 -13 19:15
24/11 -13 19:14 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Nikushimi skrev:

Vad jag gör i den här tråden? jag rättar till dina misstag och leder dig till rätta igen vilket du borde vara tacksam över.


Var snäll och utveckla ditt påstående, annars kan jag inte ta dig på allvar.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

24/11 -13 19:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Ja du verkar gå in i den här tråden bara för att visa hur cool du är men du får varken vänner eller respekt genom att bete dig på de här sättet. Du vet mycket väl att Dricka kaffe varken gör dig vuxnare eller coolare men ändå står du fast vid din felaktiga uppfattning vilket jag försöker hjälpa dig att förstå.

24/11 -13 19:37 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Det är du som tolkar mina påståenden som sådana, har aldrig sagt att det är coolt att dricka kaffe. Det enda jag har antytt är att det tillhör vuxenlivet att lära sig dricka kaffe.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

24/11 -13 19:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Mal_ganis skrev:
Det är du som tolkar mina påståenden som sådana, har aldrig sagt att det är coolt att dricka kaffe. Det enda jag har antytt är att det tillhör vuxenlivet att lära sig dricka kaffe.


Tala då om, bäste dumjävel, hur det tillhör vuxenlivet att göra något? Ska man inte få forma sig själv som person utan att tvingas följa kriterier som idioter såsom dig själv har satt ut?

Detta är fan det löjligaste jag läst.

Mod, tråd låses på begäran.

24/11 -13 21:55 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

BullyGamer97 skrev:
Ska man inte få forma sig själv som person utan att tvingas följa kriterier som idioter såsom dig själv har satt ut?

Nej.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

26/11 -13 20:15 ingetnamn

ingetnamn

109 XP 14 inlägg

Med lite mjölk

Str8, Y pree? Why is it always me?

19/05 -15 18:06 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Inte alls, dricker inte kaffe. Säger alltid att jag ska börja när jag är 30. Är 19 nu så vi får väl se hur det är om 100 år :)

Wii U PS4 XBone PC

19/05 -15 18:08 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Oftast med mjölk.

Medlem sedan version 4.

19/05 -15 18:12 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Med brunt/vitt socker. Ska någon gång lära mig att dricka utan.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

20/05 -15 02:59 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Dricker väldigt sällan kaffe men när jag gör är det svart.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

23/05 -15 21:22 Wetterl

Wetterl

5725 XP 329 inlägg

Alltid undrat vad för problem folk har med svart kaffe. Personligen har jag alltid druckit det så.

Meh.

24/05 -15 13:57 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Starkt kaffe med en liten skvätt mjölk i

03/06 -15 22:09 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

how i like my men, black and strong. skoja, jag gillar alla.

05/06 -15 11:50 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Mm. Hade varit gött med lite Kaffe nu så här föree lunch. Ska nog ta mig en kopp, med mjölk.

Medlem sedan version 4.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar