Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

26/07 -12 00:19 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Mal_ganis skrev:
Sjuke sate Daxter...

Min reaktion när jag såg hans nya användarbild...

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

26/07 -12 01:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Daxter_SSJ4 skrev:
Fy tusan, Housecat. Inget snusk tillåtet i den här tråden. Det enda som håller mig från att polisanmäla dig är att du gillar Serious Sam.


antar att jag är helt ensam i världen om att syssla med sånt snusk

26/07 -12 16:05 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

FAN VAD BRA FILMEN VAR ELLER. Älskade den. Det är den första filmen jag sett där publiken har applåderat efter. Fast det kan bero på att jag knappt ser på bio. c:

Fast jag behöver mer tid för att bestämma om den är bättre än TDK. Ska nog dra och se den nästa vecka igen.

Massiva spoiler dawgs.

Glömt om jag borde kommentera något mer.

Just det!


Vill se den igen.

Coucou

26/07 -12 20:20 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fyfan vad jag äter.
Vid närmare eftertanke är det nog det enda jag gör.
Vill bara gråta nu. Tjock shåkk

Det här har jag ätit och druckit idag:
2 glas juice
1 jävla ballerina cookie (110 kalorier per fucking kaka)
1 glas drickyoghurt
½ russinmacka
3 bitar sushi
ryggbiff
1 ramlösa
100 g choklad
liten godispåse
McFlurry
2 mackor med ost

och igår åt jag jättemycket choklad.
Drack nästan en hel flaska mousserande också. Och bacardi breezers. Spritfet, mums.

Ingen förstår nog hur mycket ångest jag känner för tillfället.
Hela veckan har typ gått åt till att spela sims också.
Och äta pizza. Seriöst, bara för killen kan äta hur mycket pizza som helst utan att bli fet behöver det inte betyda att jag också kan göra det. Skärp mig.
Fyfan vilken tjej jag är. Nu är jag en sån där jag själv stör mig på. Fy vad drygt.
Och jisses. Vad har jag gjort. Jag är desperat.
Varför förstår du inte att ord kan göra ont.

Får inte ta mina vänner för givet. Vill inte prioritera.
Vad djup jag är.

Vill bli brunett nununununu.

26/07 -12 22:37 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Funderat på att ändra din kost lite grann kanske? I och för sig så äter jag som en jävla gam men jag argumenterar det genom att jag rör extremt mycket på mig.

Juice är iofs inte så extremt för fettbildningen.
Plus, en ballerina kaka? När jag sitter och slår hö på åkrarna åker hela tuben under loppet av fyra/fem timmar.

Kanske ta sig, inte vet jag, något i form med vetekross till frukost med den där yogurten eller något? Lite mer frukt skulle inte skada, tvärtom så sätter det igång matsmältningen lite. Och föfan skippa snabbmaten..

But back to wonderful me!

Har nyss blivit helt klar med hörullningen och inplastning av höbalar, 61st balar á 350-400kg blev det idag. Så nära 24 ton hö där!
Funderar på om jag ska ta tummen ur röven och hugga ved imorgon, men det finns så mycket annat som skall göras. Kraftuttaget i traktorn spökar och utan det så är halva traktorn värdelös.. :(

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

26/07 -12 23:32 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag oroar mig för min längd.

Är för närvarande 166 cm och känner ångest för att inte bli längre. Är inte kortast i min årskurs men långt ifrån längst. Jag har bara växt någon centimeter på 1,5 år.

Jag hjälper inte direkt till heller. Jag sover 4-6 timmar per natt (sitter uppe till 5-7 och vaknar 11-12) och äter onyttigt.

Som tur kan jag sitta och äta ganska mycket skräp utan att gå upp i vikt.

Jag oroar mig för att jag inte blir mycket längre, vill helst bli ca 180 cm.

Någon som har tips på vad man kan göra för att påverka sin växt?

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

27/07 -12 01:30 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

DarknessSky skrev:


Låt puberteten göra sitt jobb, jag var riktigt kort t.o.m 15-16 års ålder. Sedan brakade det iväg, är 182 i nuläget.

Din pubertala period har ju sex-åtta år kvar på sig.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

27/07 -12 17:24 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Mal_ganis skrev:

Kanske ta sig, inte vet jag, något i form med vetekross till frukost med den där yogurten eller något? 

Vetekross, vad är det? Krossat vete? D: Är det gott?


Idag har jag ätit:
En halv russinmacka
En halv mango
Två rutor marabou eheheh
blåbärsfil med osockrade flingor
........ kommer inte på mer
Eh jo just det! Skulle köpa godis också, fast skulle vara DUKTIG och plockade naturgodis. Åt en hasselnöt och nu kliar det som fan i halsen och jag kan knappt prata.

Och har bara suttit inne och spelat hela dagen. Och varit ledsen. Det enda positiva med att vara ledsen är att man får minskad aptit. Min pojkvän är sur på mig tror jag. Jag vill inte att han ska gå ut ikväll. Dock skulle jag aldrig tvinga honom, då hade han nog fått damp. Imorgon ska han träffa grabbarna. Jag får inte vara med, för
1 - det är en grabbkväll
2 - har skämt ut mig inför hans polare redan
genom att
1 - Försöka kyssa hans bästa kompis när jag var full (när alla såg på, har inget minne av detta)
2 - Spydde på hans kompis gräsmatta

Och jag ska till en kompis.
Alltså, han blir även sur när jag vill dissa mina kompisar för honom. Vadå? Är det konstigt att jag hellre umgås med personen jag älskar än med en gammal kompis som dissar mig för mitt ex? Hahahah så otroligt SUUURT jag vet inte ens vad in ut hej då what whattt
Bara va
Nej

Nej.
Punkten betyder så mycket. Han skrev PUNKT i sina sms. Han tror inte på förhållanden. Men jag tror på förändring. Och på mig själv. Jag är ingen bitch. Jag är bara en kär och vilsen tjej.




Den första augusti kommer JEDWARD till Jakobsbergs centrum! Be there or be square
Jag är inget riktigt fan längre men ska börja öva snart igen, komma in i rollen lite.


Sushi måste vara det godaste som finns förresten.
Ät sushi på East, de har världens bästa. Särskilt den på hälleflundra.

Nu ska jag se på Awkward, återkommer med kommentarer om gårdagens avsnitt senare. Kommer säkert behöva få det ur mig och min Awkward-homie är i Kreta för tillfället.

27/07 -12 18:11 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

DarknessSky skrev:
Jag oroar mig för min längd.

Är för närvarande 166 cm och känner ångest för att inte bli längre. Är inte kortast i min årskurs men långt ifrån längst. Jag har bara växt någon centimeter på 1,5 år.

Jag hjälper inte direkt till heller. Jag sover 4-6 timmar per natt (sitter uppe till 5-7 och vaknar 11-12) och äter onyttigt.

Som tur kan jag sitta och äta ganska mycket skräp utan att gå upp i vikt.

Jag oroar mig för att jag inte blir mycket längre, vill helst bli ca 180 cm.

Någon som har tips på vad man kan göra för att påverka sin växt?

Som en person tidigare skrev. Det kommer antagligen och om inte så ska du inte vara ledsen för det! Finns massor med tjejer och killar som gillar kortare killar (om du nu är orolig för det)

Wii U PS4 XBone PC

27/07 -12 23:26 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

aaaaaaaahhhh tomorrowland! http://www.youtube.com/tomorrowland?f...

27/07 -12 23:36 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

wtfwjd skrev:

Vetekross, vad är det? Krossat vete? D: Är det gott?



Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Det är faktiskt vetekorn som klipps i bitar, så ja mer eller mindre. Det är faktiskt välkänt att göra väldigt gott för magen samt så blir du mätt väldigt länge.

Testa, du behöver inte ta särskilt mycket. Ta en smaksatt fil/yogurt (verum etc. inget jävla coop xtra) och släng på en/två matskedar av det som om det vore flingor och smaka en morgon.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

28/07 -12 17:33 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Aw shit, minns när jag skulle koka gröt på vetekross. Gick inte bra, behövde stå och koka riktigt länge.

Är för tillfället i Hudiksvall. Var i en begagnad musik/film/spelaffär idag. Kollade runt bland LP-skivor i hopp om att hitta något underprisat och bra efterson alla mina andra begagnade skivköp hade gett mig saker som Cosmo's Factory och Purple Rain för 10 kr st. Olyckligtvis fanns det inte något annat än 80-tals pop. Måste sett minst 10 e. av samma Phil Collins och Erasurealbum.

Sen gick jag in i filmsektionen. Fanns bara dvd och vhs vilket jag inte riktigt vill titta på. Såg att de hade kinesiska barnprogram också så jag kollade vad det var. De hade t.ex. Darker Than Black S1 för 500 kr och en Ginga Nageboroshi Ginvhs för 300. Jag vägrar tro att det finns folk som köper sådant.

Sist kollade jag spelsektionen, där hade de gamla konsoler, men inga jag inte ägde (ingen säljer varken Dreamcast eller Saturn för mindre än 1000 kr) och överprisade spel. T.o.m. dyrare än Gamestop. De hade någon sektion med PSXspel där alla kostade 200. Det var dyrt, men vissa spel där brukar vara dyrare. Kollade ifall det fanns något spel till aldeles för lågt pris som Suikoden 2 t.ex., men jag hade inte sådan tur.

Det var allt viktigt som fanns i hvall.

28/07 -12 23:07 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

YES! ÄNTLIGEN FÅR JAG NYTTA AV MINA PERFEKTA SMAKER!

Min användarbild har 3.5 i snittbetyg. Doushio~

28/07 -12 23:42 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Min radios host bråkar så jag tror jag lyckats på sätt och vis ha "sönder" den.

Har fått två olika adresser att connecta till men dessa fungerar bara i någon sekund. Får väl tills vidare hosta hemifrån :(

Behöver även 370 kr för en ny stream som billigast.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

29/07 -12 16:21 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Skulle gå förbi krogen igår och hittade en victorias secret bodylotion på vägen. Vart fan köper man dem i sverige? Palla köpa via nätet. Den luktade iaf gott, vanilj. Ska gå och kolla om den ligger kvar.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar