Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Låt oss spela Power Blade!

06/07 -12 21:01 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Mors mensch, det är dags att spela. Jag ska nu göra en LP, men 5 år för sent. Spelet jag spelar är Power Blade, ett riktigt bra actionspel till NES.

Intro

Sector 1

Kom ihåg att det är låt OSS spela, det innebär att jag vill ha samarbete med er. Skriv i tråden, ställ frågor, ge förfrågningar, kritik, synpunkter och annat. Jag skulle hemskt gärna vilja ha en gästkommentator till nästa bana. Känns som att det skulle vara lättare då.

06/07 -12 23:08 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Mors mensch, det är dags att spela. Jag ska nu göra en LP, men 5 år för sent. Spelet jag spelar är Power Blade, ett riktigt bra actionspel till NES.

Intro

Sector 1

Kom ihåg att det är låt OSS spela, det innebär att jag vill ha samarbete med er. Skriv i tråden, ställ frågor, ge förfrågningar, kritik, synpunkter och annat. Jag skulle hemskt gärna vilja ha en gästkommentator till nästa bana. Känns som att det skulle vara lättare då.

Bra video.
Du borde dock tänka på att du kan få betydligt mer tittare om du gör det på engelska,annars va videon väldigt bra!.

Edit:Hatade inte du tv spel?

06/07 -12 23:11 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

LegoLasse skrev:



Jag behöver inte så många tittare. Jag kommer inte bli känd av att göra Let's Plays året 2012. Att jag hatar tv-spel är bara ett skämt.

06/07 -12 23:19 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
LegoLasse skrev:



Jag behöver inte så många tittare. Jag komemr inte bli känd av att göra Let's Plays året 2012. Att jag hatar tv-spel är bara ett skämt.

Ok då har jag två andra förslag.
1:Om du ska ha en till som pratar i spelet borde det inte va online/2 player mode då(eller kan man det på Power Blade?).

2:Om du ska göra en lång lets play så kan du filma ca 40% först och sedan lägga upp resten ofta så folk fortsätter och kollar på dina lets play.

06/07 -12 23:25 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

LegoLasse skrev:



1: Nej, båda tittar på min inspelning och sedan görs kommentarerna på skype. Samtalet spelas in och stoppas in i videon.

2: Jag förstår inte hur du menar. Tappar folk intresset om videorna kommer upp för sällan? Power Blade är inte speciellt långt så det gör ändå ingenting.

07/07 -12 00:05 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
LegoLasse skrev:



1: Nej, båda tittar på min inspelning och sedan görs kommentarerna på skype. Samtalet spelas in och stoppas in i videon.

2: Jag förstår inte hur du menar. Tappar folk intresset om videorna kommer upp för sällan? Power Blade är inte speciellt långt så det gör ändå ingenting.

Om det är långt så kan folk sluta titta(folk har lite tålamod och vill gärna se allt på nästan samma gång nu för tiden(men det ät barra vissa inte alla)).Men om den är kort så spelar det inte så stor roll,men jag rekomenderar ändå att du lägger upp ett klipp minnst varje/varannan vecka.
Du gör bra lets play så om du är aktiv på youtube kommer du inte förlora några tittar thaths for sure.
(Jag vet inte så mycke om det här säger bara vad jag vet och tror.)

Tack.

07/07 -12 00:26 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

LegoLasse skrev:


Planerar på att lägga upp ett klipp/dag på Power Blade om jag orkar.

Vad tackar du för förresten?

07/07 -12 03:07 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Flyttad till Feedback.

Coucou

07/07 -12 03:37 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag som ville ha deltagande OCH feedback ;_;

07/07 -12 14:50 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
LegoLasse skrev:


Planerar på att lägga upp ett klipp/dag på Power Blade om jag orkar.

Vad tackar du för förresten?

Om du lägger upp ett klipp om dagen kommer du inte förlora några tittare alls tvärtom kommer många gå till din kanal och kolla om det har kommit någott nytt.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar