Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Era bästa speltips (ej fusk)

04/06 -12 22:12 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Här postas tips som inte skulle passa i spelets egna sektion.

När du spelar Test Drive Unlimited, sätt kameran på första person utan att något av bilen syns, stäng av motorljud och stoppa in en sticka med Sonic Genereations' soundtrack. Spelet blir plötsligt mycket bättre.

05/06 -12 07:19 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Här postas tips som inte skulle passa i spelets egna sektion.

När du spelar Test Drive Unlimited, sätt kameran på första person utan att något av bilen syns, stäng av motorljud och stoppa in en sticka med Sonic Genereations' soundtrack. Spelet blir plötsligt mycket bättre.

Awesome :D

När du använder sniper i Mw3, I HAVE A GREAT FUCKING IDEA. Zooma in och sikta innan du skjuter. Du kommer helt plötsligt träffa nästan vartenda skott.

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

05/06 -12 07:36 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Lespooo skrev:
Daxter_SSJ4 skrev:
Här postas tips som inte skulle passa i spelets egna sektion.

När du spelar Test Drive Unlimited, sätt kameran på första person utan att något av bilen syns, stäng av motorljud och stoppa in en sticka med Sonic Genereations' soundtrack. Spelet blir plötsligt mycket bättre.

Awesome :D

När du använder sniper i Mw3, I HAVE A GREAT FUCKING IDEA. Zooma in och sikta innan du skjuter. Du kommer helt plötsligt träffa nästan vartenda skott.

WOW.AWSEOME

05/06 -12 09:09 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Jag har hört att om du trycker på avfyrningsknappen när du spelar Battlefield så kan du ha större chans att döda folk. Vet inte om detta är en myt eller ej.

Note: Det finns en sektion angående tips till spel, sedan dessa form av "tips" har mer att göra med vad du själv gillar.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

05/06 -12 09:33 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Lespooo skrev:


Nah mang. Kvickskåp fungerar förr att autoaimen styr in den till rätt plats.

05/06 -12 18:42 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

Mal_ganis skrev:
Jag har hört att om du trycker på avfyrningsknappen när du spelar Battlefield så kan du ha större chans att döda folk. Vet inte om detta är en myt eller ej.

Note: Det finns en sektion angående tips till spel, sedan dessa form av "tips" har mer att göra med vad du själv gillar.


Jag tror det inte e en myt men jag är inte säker :O ;)

Dafuq did i just read..

05/06 -12 19:07 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

boddi88 skrev:
Mal_ganis skrev:
Jag har hört att om du trycker på avfyrningsknappen när du spelar Battlefield så kan du ha större chans att döda folk. Vet inte om detta är en myt eller ej.

Note: Det finns en sektion angående tips till spel, sedan dessa form av "tips" har mer att göra med vad du själv gillar.


Jag tror det inte e en myt men jag är inte säker :O ;)


PROVADE OCH DET FUNGERADE!!! :O

(????)??

05/06 -12 19:53 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Lespooo skrev:


Nah mang. Kvickskåp fungerar förr att autoaimen styr in den till rätt plats.

Det finns två olika sätt att citera ett där man ser vad du citerar och ett när man inte ser det.

05/06 -12 19:58 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

LegoLasse skrev:


Jag tar bort texten för att det inte ska ta så stor plats.

05/06 -12 20:57 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

Slickepinnen skrev:
boddi88 skrev:
Mal_ganis skrev:
Jag har hört att om du trycker på avfyrningsknappen när du spelar Battlefield så kan du ha större chans att döda folk. Vet inte om detta är en myt eller ej.

Note: Det finns en sektion angående tips till spel, sedan dessa form av "tips" har mer att göra med vad du själv gillar.


Jag tror det inte e en myt men jag är inte säker :O ;)


PROVADE OCH DET FUNGERADE!!! :O


AWESOME!! :O

Dafuq did i just read..


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar