Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Terraria - Vad är det här?!

21/05 -12 16:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Ja, jag undrar då vad detta är, spelet är Terraria.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

21/05 -12 16:51 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Spelade Terraria länge sedan men det är typ ett demonaltar. Du kan summona en boss där eller något. Men googla demon altar så borde du nog hitta info.

(????)??

21/05 -12 17:10 dreas94

dreas94

2857 XP 24 inlägg

demon altar används för att crafta supicous looking eye och ett annat item som jag inte kommer ihåg namnet på. Båda kallar fram bossar. Efter du har besegrat wall of flesh så kan du förstöra dessa och skapa ny mineraler i världen, se upp dock för när dom är förstörda så skapas också wraiths

"Listen, my child," you say to me
"I am the voice of your history
Be not afraid, come follow me
Answer my call, and I'll set you free"

27/08 -12 21:23 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

dreas94 skrev:
demon altar används för att crafta supicous looking eye och ett annat item som jag inte kommer ihåg namnet på. Båda kallar fram bossar. Efter du har besegrat wall of flesh så kan du förstöra dessa och skapa ny mineraler i världen, se upp dock för när dom är förstörda så skapas också wraiths


Tror man kan göra Worm Food vid dem också, vet inte om det är någon mer boss summoning-sak man kan crafta vid dem, förutom Suspicious Looking Eye och Worm Food.

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

20/04 -13 20:07 Mollecool

Mollecool

0 XP 1 inlägg

När man har sönder dom så står det typ: "Your world has been blessed by Mithril", "Your world has been blessed by Cobalt" eller "Your world has been blessed by Adamantite". Typ...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar