Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Grymt bra Fantasy managerspel

21/05 -12 08:22 Wikkan

Wikkan

15 XP 2 inlägg

Hej jag lirar ett i mitt tycke bra managerspel som skiljer sig från mängden genom att inte vara kopplat till en verklig sport. REKLAM heter det och man väljer en ras bland Orcer, Dvärgar, Alver och Människor, man kan även komplettera sitt lag med Troll och Goblins och så lirar man matcher mot andra lag. Man kan kasta magier, köpa artefakter, hyra in fribrytare, anställa Talangscouter, tränare och läkare. Finns mycket skoj att göra med andra ord. Någon annan som testat detta och tycker att det är bra? Spelet finns här:

Länk borttagen. /Mod

21/05 -12 08:56 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Låter som en nyare version av WC3 imo ^^

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

21/05 -12 10:25 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Låter som viral imo ^^

21/05 -12 16:29 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Ny här?isåfall välkommen!.
Jag är tyvärr inte så mycke för dataspel (även fast spelet verkar riktigt bra)Finns det något liknande spel till xbox/wii då skulle jag nog kunna tycka det va riktigt kul att köra det.

22/05 -12 11:51 Wikkan

Wikkan

15 XP 2 inlägg

Vet inte om det finns så många alternativa managerspel till konsollerna, det är ju mest de stora drakarna som skapar spel där och då blir det väl mest Fotboll och Ishockey. Lirade Warcraft 3 förut ett tag men fast det någon annan WC variant? i Arena lirar man iallafall med ett lag som man ställer upp 2 ggr i veckan och man kan följa matchen live i ett referat och se vilka spelare som är på plan. Det ryktas dock om att en live version där man kan se spelarna röra sig omkring är på g, det lär dock dröja känns det som.

22/05 -12 18:09 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Vänta vänta vänta!

Räknas inte det här som reklam? Du länkar till en sida med bara 1 syfte, att visa det för andra. Hmmmm...

What can i say i´m a bad man.

22/05 -12 23:28 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Reklam. Tråd låses.

De eller dem?


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar