Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



hjälp med tjej..

Svara
15/05 -12 17:15 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

mxrider7 skrev:


Sorgligt. Du får skynda dig att övertala antingen hon eller killen. Eller så får du ge upp.
Håll bara en sak i huvudet: en gång beta, alltid beta.

15/05 -12 18:12 mxrider7

mxrider7

367 XP 9 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
mxrider7 skrev:


Sorgligt. Du får skynda dig att övertala antingen hon eller killen. Eller så får du ge upp.
Håll bara en sak i huvudet: en gång beta, alltid beta.

jag kommer inte kunna komma över de om dom blir tsm :O

mxrider77777  <---Xbox Live Gamertag :D

15/05 -12 18:57 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

mxrider7 skrev:


Klart du kommer. Om du inte klarar av att misslyckas med att få din drömflicka att älska dig så kommer du inte klara av livet. Jag kan tala om det med tanke på att min livserfarenhet sträcker sig över 16 år.
Allvarligt talat, du är bara 15. Du kommer ha många fler chanser att få din penis våt. Med största sannolikhet kommer du komma över din sorg inom en månad. Om det av någon anledning inte går så får du skaffa dig en waifu eller något liknande. Och det jag pratar om är bara värstafallsscenariot. Det är troligast att du får henne.

16/05 -12 04:19 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
mxrider7 skrev:


Klart du kommer. Om du inte klarar av att misslyckas med att få din drömflicka att älska dig så kommer du inte klara av livet. Jag kan tala om det med tanke på att min livserfarenhet sträcker sig över 16 år.
Allvarligt talat, du är bara 15. Du kommer ha många fler chanser att få din penis våt. Med största sannolikhet kommer du komma över din sorg inom en månad. Om det av någon anledning inte går så får du skaffa dig en waifu eller något liknande. Och det jag pratar om är bara värstafallsscenariot. Det är troligast att du får henne.


Oh, du kan tala om relationer du 16 årige vise. Dina livserfarenheter måste vara otroliga.

Dock så har han rätt, det finns många fiskar i vattnet. Och du har gott om tid att fiska.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

16/05 -12 20:52 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Vem har sakt att han gillar henne?.
vänta tills han krossar hennes hjärta och gör ditt sedan;).

23/05 -12 22:49 Aelgfan

Aelgfan

6 XP 3 inlägg

Naaaaaw.

27/05 -12 01:08 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

12 dagar utan att vi fått veta hur det står till. Spänningne tar kål på mig!

31/05 -12 17:26 mxrider7

mxrider7

367 XP 9 inlägg

den andra killen dissade henne :D men jag vet inte hur jag ska gå till väga nu? :S

mxrider77777  <---Xbox Live Gamertag :D

31/05 -12 22:14 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

mxrider7 skrev:
den andra killen dissade henne :D men jag vet inte hur jag ska gå till väga nu? :S

är hon ledsen? trösta, var den där axeln hon kan gråta mot. Friendzone är en risk du får ta :3

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

31/05 -12 22:47 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

är du snygg - kbk

04/06 -12 17:36 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek




Har faktiskt suttit i din situation exakt. Vi var "bestfriendsforever" under 7-8-9:an och i 9:an började jag gilla henne. Dock så ignorerade jag inte andra tjejer bara för att jag var gillade henne mest. På nått sätt tror jag att de va de som fick henne att öppna ögonen för mig också.

Iaf, efter sommarlovet i 9an gjorde hennes pojkvän slut och hon och jag började va med varandra praktiskt taget 4-5 dagar i veckan, som vänner. Vi vart mer och mer närgångna varandra och alla sa att vi såg ut att vara tillsammans, kära, kåta etc etc. Och vips en fredagkväll då vi låg och kollade på Idol så vart de bara av. Jag berättade allt jag hade känt för henne dagen efter och hon berättade att det hade varit samma sak för henne under de här åren. Det var bara ingen som hade tagit steget frammåt.


Hjälper dig inte nått speciellt mycket egentligen. Jag har ju inte direkt någon aning om hur det hade gått för oss om jag hade tagit mig i kragen och berättat hur jag kände för henne då vi gick i 9an, utan det kanske behövs en viss tid för det att växa fram. Idag har vi varit tillsammans i 2,5 år.


Men jag tror att du ska fortsätta finnas där för henne, och då hon blir singel (om hon blir det) visa att du finns där ännu mer, och när det gått ett tag så kan du ta och berätta hur du känner. Det är bättre att du tillslut berättar det för henne än går med dig inom det hela tiden, för det suger verkligen, as you know.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

23/07 -13 20:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

gubbs jag är i den sitsen nu. :( jag har läst allt ni sagt men det hjälper nog inte i min situation. men jag har lärt mig att hon inte ska lära känna mina kompisar för nu har hon tagit två av två som jag har tillåtligt henne träffa. dock så har det ryckt ihop med mig och den senaste av dem killarna. så det är så att jag vet lite mer av vad han är kapabel av. och vet att det kan gå illa för hon om det skulle bli tjafs mellan dem.

men jag och hon är det inga problem mellan (vad jag vet) och vi har känt varandra i 4 år nu. Jag hon och 3 till var av en kille hänger med varandra i skolan. hennes pojkvän som är en ren idiot (på sättet jag känner han nu för tiden) och bor 5 mil från mig och hon. men hon är inte intresserad av den andra killen vi hänger med och jag förstår hon på det . Jag tycker om hon mycket och vi hänger med varandra ofta. när jag och hon gör något ensamma är vi oftast ute på stan, går promenad eller så hittar vi på något t.ex går till badhuset.

det närmsta jag varit henne är ganska nära. vi har pussats en gång. sedan har jag fått knyta hennes bikini överdel och smörjt in henne med solkräm. vi kramas dock ofta men det är mer "vänskaplig" kram.

hur får jag hon att vända sig mer mot mig om  man säger som så.

06/08 -13 23:33 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Hon har väl en pojkvän av en anledning? Hade hon velat vara med dig hade hon förmodligen dumpat honom redan.

"men jag har lärt mig att hon inte ska lära känna mina kompisar för nu har hon tagit två av två som jag har tillåtligt henne träffa"

alltså what ahahha get over it


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar