Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Omstrukturering av forumet

04/05 -12 23:28 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Japp, ytterligare en gång. Denna gång är det dags för fuska.nu-sektionen att få en större remake. Andra underforum med låg aktivitet tas också bort, och ett MMO-forum skapas för diskussion av MMO-spel.

Detta är alla förändringar som sker:

• Sonic-forumet tas bort och trådarna flyttas till "Plattform".
• Square Enix-forumet tas bort och trådarna flyttas till "RPG".
• Ett MMO-forum skapas, under "Övriga genrer".
• Blizzard-forumet tas bort, och trådarna delas mellan MMO (WoW), "Strategi" (StarCraft, WarCraft), samt "RPG" (Diablo).
• Multiplayer online-forumet tas bort, MMO-trådar flyttas till det nya MMO-forumet och övriga trådar till andra passande forum.
• Ett forum vid namn "Information" skapas, och moderatorernas informationstrådar från Förbättringar flyttas dit. Detta är ett forum där moderatorerna informerar om allt nytt som sker på fuska.nu. Endast moderatorer och admins kan skapa trådar i detta forum, men alla kan diskutera i trådarna.
• Ett forum vid namn "Diskussion och frågor", skapas, som en sammanslagning av trådar från Frågor, Forumet, Tävlingar samt övriga trådar från Förbättringar. Detta då det egentligen var ologiskt att ha separata underforum för dessa saker då de ofta hade överlappande ämnen. Detta forum handlar om generell diskussion om fuska.nu.

Förändringarna kommer att börja implementeras omedelbart.



Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

04/05 -12 23:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Diablo är dock (enligt mig) inte ett rpg...

04/05 -12 23:55 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

mygeneration skrev:
Diablo är dock (enligt mig) inte ett rpg...

Öh, man kan inte sortera spel efter vad man själv tycker? Det finns definitioner som spelen måste följa för att hamna under en kategori, en genre. Diablo är officiellt ett RPG-spel (eller, ett "action RPG") och då utgår vi från det.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

05/05 -12 14:27 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Ville verkligen ha ett Sonicforum förr i tiden, men sen när det väl kom så upptäckte jag det inte förens det blev borttaget. xD

Want some chocolate?

05/05 -12 23:28 sdac

sdac

6286 XP 499 inlägg

The end is near!

“If you need an example of how to live, you should not have been born.”


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar