Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skyrim - Vad tänker ni spela?

Svara
17/08 -11 11:02 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Njä, tycker inte jag. Eller har dom släppt fler bilder? För jag har bara sett en, på en Dark Elf tjuv och han såg inte direkt vacker ut^^ xD

"Death is the beginning of immortality.."

18/09 -11 22:15 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Min första karaktär kommer att vara en bågskytt, en Wood Elf om de börjar med samma skills/attributes som i Oblivion.

Coucou

25/09 -11 10:23 adde03

adde03

141 XP 4 inlägg

Fix_d skrev:
Min första karaktär kommer att vara en bågskytt, en Wood Elf om de börjar med samma skills/attributes som i Oblivion.


Kommer jag nog med spela

29/01 -12 21:29 LoveTheSims3

LoveTheSims3

18 XP 7 inlägg

Antingen Dark Elf eller High Elf, dom båda är jättebra fast finns såklart olika fördelar...
Men vad jag verkligen skulle välja om jag behövde bestämma mig just nu skulle vara Dark Elf.

29/01 -12 21:31 LoveTheSims3

LoveTheSims3

18 XP 7 inlägg

blablabla skrev:
Skriv ett inlägg...Såg nyligen screenshots från varje ras som släppts, och måste säga att jag tänker om. Dark Elvsen ser skitfula ut.. Khajiterna ser dock skitcoola ut (H)

"Dark Elvsen" ser skitcoola ut. Om man nu tycker att dom är fula är det för att man vill ha en karaktär som man skulle vilja vara i verkligheten, som ska vara snygg och sånt där. Inte direkt vad spelet går ut på.

30/01 -12 20:47 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Du vet att jag skrev det där ett bra tag sen, när man endast hade sett ett ända screenshot på en dark elf, right? :p

"Death is the beginning of immortality.."

01/03 -12 23:54 sdac

sdac

6286 XP 499 inlägg

Min första karaktär var en Nord, lvl 47, mest inriktad på dual wield med heavy armor. Men råkade spara över skiten -.- , så just nu är jag en Dark Elf med det mesta förutom massa fjant magi såklart ;)

“If you need an example of how to live, you should not have been born.”

28/04 -12 17:16 proccito

proccito

33 XP 5 inlägg

Jag valde att spela som en Nord och inrikta mig på stealth (assasin och thieve), vilket jag tycker är roligast att köra, men jag kanske kommer gå över till någon bågskytts elf, med mer Assasin-stil.

29/04 -12 14:20 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Min första kraktär är nu lvl 64 Nord Warrior med full Daedric. Har också gjort enchatad Dragonplate så att mina Destruction spells kostar 0 så kan vara både Warrior och Mage :D
Har nu gjort en ny gubbe, en Khajiit Assassin.

(????)??


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar