Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sniper/Trickshot Clan namn?

03/04 -12 09:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Diskmaskinen

Tjena, jag och några polare tänker starta en sniper och trickshotting clan, men vi behöver ett snyggt namn, tillexempel Cloud, Sky osv... Alla förslag är bra så tveka inte att skicka förslag (:

03/04 -12 16:45 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Bögligan

Have I ever told you the definition of insanity?

03/04 -12 17:01 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Måste säga att Cloud och Sky inte direkt var de bästa exempel man kunde komma på men anyway. Ta något originellt om ni ska vara en seriös klan. Wannabes och rip offs markerar bara att man är under 13 år (jag har sett folk som har FaCe som sitt clantag...) så jag avråder er att använda liknande.

Om ni råkar vara 4 pers i klanen så kan ju era första bokstäver i era namn bli namnet på klanen. Ett annat vore väl om ni förkortade nånting som ni har gemensamt eller som ni tycker är roligt/bra.

Jag kommer inte på några fler förslag atm men jag kanske kommer tillbaka om jag kommer på nåt mer.


Danne_00 skrev:
Bögligan


+1

What can i say i´m a bad man.

03/04 -12 18:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Diskmaskinen

the_Link96 skrev:
Måste säga att Cloud och Sky inte direkt var de bästa exempel man kunde komma på men anyway. Ta något originellt om ni ska vara en seriös klan. Wannabes och rip offs markerar bara att man är under 13 år (jag har sett folk som har FaCe som sitt clantag...) så jag avråder er att använda liknande.

Om ni råkar vara 4 pers i klanen så kan ju era första bokstäver i era namn bli namnet på klanen. Ett annat vore väl om ni förkortade nånting som ni har gemensamt eller som ni tycker är roligt/bra.

Jag kommer inte på några fler förslag atm men jag kanske kommer tillbaka om jag kommer på nåt mer.


Håller med, men vi vill inte direkt ha något med stora och små bokstäver.. T.e.x FaCe, vi vill ha något cleant och sexigt :)
Det var drf jag föreslog Sky och Cloud, dom kanske inte är så snygga. Men cleana är dom helt klart! :)

06/04 -12 21:57 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Vsjibf (Varför spelar jag inte Battlefield?)

Nejmen, Bolt?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

07/04 -12 09:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Cappelito

P12Gånger15

08/04 -12 19:04 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Snurrande P12:or

(????)??

08/04 -12 19:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Slickepinnen skrev:
Snurrande P12:or

Haha! Bästa namnet! (Trickshoting är för övrigt jävligt irriterande)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar