Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Då var det dags igen - V6

Svara
31/03 -12 18:22 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Fuska.nu har än en gång bytt versionsnummer.
Detta gjordes då flertal medlemmar klagade på den förra designen då den var för mörk. En lösning är att byta färger, vilket var tanken från början. Men vi beslutade oss för att göra om sidan, till det bättre.

Detta arbete är nu klart och vi hoppas ni är nöjda!

I och med att det nya utseendet för Fuska.nu blivit släppt så vill vi väldigt gärna höra våra medlemmars åsikter! Vad tycker ni om det nya Fuska? All typ av kritik är välkommet, oavsett om det rör sidan i helhet eller någon liten petitess. Rapportera gärna om ni hittar någon form av bugg också. :)



| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 18:27 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Måste säga att jag gillar den designen något enormt mycket mer än den föregående svarta. Däremot finns det en del saker som jag saknar... jag hittar inga kodknappar, smileys eller någonting. Då jag inte har installerat Fuska+ så beror det inte på det. Sedan hade jag gärna sett att texten i forumsinläggen var mörkare. Känns även som att reklamen tog över en hel del när man hade denna färgen, och ögonen drog sig automatiskt däråt (vilket troligtvis FL-Net gillar...)

Måste även passa på att fråga, när kommer den gömda notifikationsknappen vars kod finns gömd i topBarMenu? Vore även härligt om man kunde få en polare per rad under knappen "polare", just nu är texten så stor (eller utrymmet så litet) att varje person nästan garanterat tar upp två rader.

31/03 -12 18:30 mariobros1

mariobros1

19708 XP 856 inlägg

Gillar den inte över huvudtaget, för att vara ärlig. Trodde jag hade kommit till fuska.se när jag såg den nya designen.

Jag är verkligen ledsen över att behöva ge er så otacksam kritik efter arbetet med den nya designen, men jag gillar den verkligen inte alls. Personligen hade jag aldrig något problem med den förra - tyckte det var härligt med svart, men med en vit design... Nä, usch.

Initiativet är dock alltid uppskattat. Men den här gången, när det kommer till designen, så blev personligen inte alls nöjd med den.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

31/03 -12 18:37 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

The_new_cake skrev:
Måste säga att jag gillar den designen något enormt mycket mer än den föregående svarta. Däremot finns det en del saker som jag saknar... jag hittar inga kodknappar, smileys eller någonting. Då jag inte har installerat Fuska+ så beror det inte på det. Sedan hade jag gärna sett att texten i forumsinläggen var mörkare. Känns även som att reklamen tog över en hel del när man hade denna färgen, och ögonen drog sig automatiskt däråt (vilket troligtvis FL-Net gillar...)

Måste även passa på att fråga, när kommer den gömda notifikationsknappen vars kod finns gömd i topBarMenu? Vore även härligt om man kunde få en polare per rad under knappen "polare", just nu är texten så stor (eller utrymmet så litet) att varje person nästan garanterat tar upp två rader.

Polaremeny fixad.
Kodknappar kommer att fixas inom det närmsta.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 18:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Riktigt snygg design måste jag säga, tycker färgerna passar bra ihop.
Men, det bästa utav allt är ju att spelsystemet har uppdaterats, tog ju ganska lång tid att hitta spelet man letade efter - och det kanske i sin tur ledde till att Fuska.nu förlorade besökare. Så det är den bästa uppdateringen om jag får säga det själv.

Bra jobbat, Knewt och FIQ!

31/03 -12 18:41 Jonarin

Jonarin

28777 XP 62 inlägg

Jag måste hålla med mariobros1 jag gillar inte denna versionsnummet alls gilar den som var innan

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

31/03 -12 18:44 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

FIQ: #topBarMenu li:hover ul a, ändra width i topbar.css till något större så är polaremenyn löst.

31/03 -12 18:48 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Gillar denna design, om jag ska vara ärlig så är denna snyggare och bättre än den förra. Hittade en sorts "bugg" i medlemsmenyn, sökfunktionen verkar vara lite längre ner än de andra valen. Vet dock om det inte är bara för mig, men skickar en bild på detta.


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Watch Symphogear

31/03 -12 18:54 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

The_new_cake skrev:
FIQ: #topBarMenu li:hover ul a, ändra width i topbar.css till något större så är polaremenyn löst.

Fixat

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 18:55 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
Gillar denna design, om jag ska vara ärlig så är denna snyggare och bättre än den förra. Hittade en sorts "bugg" i medlemsmenyn, sökfunktionen verkar vara lite längre ner än de andra valen. Vet dock om det inte är bara för mig, men skickar en bild på detta.


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Vi kollar på det.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 19:03 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

Gillar den, hade dock inga problem med förra designen heller. Kommer ni göra skins så att dom som vill ha en mörk version till exempel kan ha det?

?

31/03 -12 19:12 Pet

Pet

32740 XP 29 inlägg

Tyckte bättre om V4

Gå med i Valaria, skolan av magi och riddare

31/03 -12 19:27 Nikorin

Nikorin

916 XP 1 inlägg

Jag tycker inte om den nya versionen tyckte att den förra var bättre,kan ni  inte göra om det som förut när man fick välja hur ens egen skulle se ut?

31/03 -12 19:45 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Upptäckte en bugg när man går in på XP/Poäng, så står det att man får $totxp vid nästa uppdatering.

Edit: Verkar som att länken i mitt inlägg inte fungerar när man klickar på den. :/

Watch Symphogear

31/03 -12 20:16 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
Upptäckte en bugg när man går in på XP/Poäng, så står det att man får $totxp vid nästa uppdatering.

Edit: Verkar som att länken i mitt inlägg inte fungerar när man klickar på den. :/

P.g.a. du använder www

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 20:22 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Den här versionen är riktigt grym, bra jobbat!
Fast v3 var fortfarande bäst.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar