Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The sims 3 leva livet

16/03 -12 15:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen hallaballa

Jag har tappat bort min kod till sims 3 leva livet. Jag har skivan installerad på min andra dator men nu när jag skulle installera de på min nya märkte jag att den var borta. Hur ska jag göra? Finns det någon allmän kod som funkar eller måste jag besöka någon spelaffär? Jag har inte kvittot kvar då det var ganska längesedan jag köpte spelet...

Snälla hjälp!

16/03 -12 16:05 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Flyttad ifrån Frågor > Simulatorspel.

Coucou

16/03 -12 16:08 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

hallaballa skrev:
Jag har tappat bort min kod till sims 3 leva livet. Jag har skivan installerad på min andra dator men nu när jag skulle installera de på min nya märkte jag att den var borta. Hur ska jag göra? Finns det någon allmän kod som funkar eller måste jag besöka någon spelaffär? Jag har inte kvittot kvar då det var ganska längesedan jag köpte spelet...

Snälla hjälp!



Registreringskoder/aktiveringskoder ska man helst hålla reda på som du säkert märkt. Jag tror inte att du tjänar något på att besöka en spelbutik. Angående de "allmänna koder", oftast kallat "crackade koder" finns på internet. Dock avråder jag dig från att ladda ner/använda dessa koder mestadels av 2 anledningar.

1. En del sidor som säger sig ha koder men i själva verket innehåller virus som kan vara väldigt jobbigt att få bort.

2. Om man använder crackade koder så löper man stor risk för att bli bannad och/eller måste leta nya koder då och då eftersom att cracks inte är äkta, registrerade koder.


Men hoppet kanske inte är ute för dig! Jag tror att du kan be EA om att få en ny registreringskod/aktiveringskod via mail. Men innan du försöker med det så rekommenderar jag att du letar igenom huset ordentligt först.

Hoppas det löser sig för dig!

What can i say i´m a bad man.

16/03 -12 19:30 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Om du har registrerat spelet hos EA kan du utan problem installera det igen. Har själv haft samma problem men när jag kontaktade supporten sa dem att om man har spelet på skiva är det enklare om man glömt/tappat bort sin kod.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar