Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Varför ''Dog'' Fuska.nu?

Svara
04/02 -12 20:21 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Fix_d skrev:
Nej, man ska ju bli klar med en sak innan man börjar med nästa. Om du ska börja med en massa saker samtidigt så kommer ju inget bli gjort. Designen och ÅS ska ligga högst på listan nu imo.

Vilket är min tanke, ja.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

05/02 -12 17:49 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Det är KÖRT. Trist men sant

*

06/02 -12 16:42 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Samtliga får ställa sig ute på stan och dela ut flygblad helt enkelt.

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.

06/02 -12 17:08 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

nahojj skrev:
Samtliga får ställa sig ute på stan och dela ut flygblad helt enkelt.

Låter som en mycket god idé! Hehe!

7 år på fuska.nu

08/02 -12 17:49 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

Tror det också handlar om att sidan inte fick växa. Hade man sett till att fuska.nu hade en bra stab från start som kanske till och med arbetade för sidan, som såg till att det fanns färska recensioner, ett välstädat forum, intressanta tävlingar etc. Hade det nog sett bättre ut idag.

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

10/02 -12 18:08 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Jag blev markant mindre intresserad av sidan då V5 kom.

13/02 -12 21:28 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Hmm undar om någon är villig att lägga ner tid på att programmera och skapa en fungerande chat för att sen få skit för att den buggar vilket den kommer göra. ;)

03/03 -12 21:20 linus21

linus21

1305 XP 33 inlägg

Kanske är det den nya stilen? Jag menar, fuska.nu har ju ändrats en del sedan i början på  2011...

Linus21=Linne21
Think on it now.
Thank you for whatching.

11/03 -12 18:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Det beror väl fan på grafiken. Tyckte bättre om förra versionen. Det borde typ finnas jour-chatt typ att någon som "jobbar" på fuska.nu alltid är inne på chatten ifall nån medlem måste snacka om ett spel och typ har as-bråttom och inte kan vänta på pm-svar.

11/03 -12 19:14 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Tomboy skrev:
Det beror väl fan på grafiken. Tyckte bättre om förra versionen. Det borde typ finnas jour-chatt typ att någon som "jobbar" på fuska.nu alltid är inne på chatten ifall nån medlem måste snacka om ett spel och typ har as-bråttom och inte kan vänta på pm-svar.

Den har du här, det finns i princip alltid minst en forumansvarig och fuskansvarig inloggad där.

Coucou

11/03 -12 19:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Grafien borde fan ändras... typ till nåt psykadeliskt mönster och en massa ascoola färger

11/03 -12 20:00 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Tomboy skrev:
Det beror väl fan på grafiken. Tyckte bättre om förra versionen. Det borde typ finnas jour-chatt typ att någon som "jobbar" på fuska.nu alltid är inne på chatten ifall nån medlem måste snacka om ett spel och typ har as-bråttom och inte kan vänta på pm-svar.

Fix_d gav dig länken till chatten. Jag måste dock lägga mig i lite. Vad menar du med "om man måste ha svar på frågor om ett spel" av oss som arbetar? Vi kan ju inte varenda spel och fusk utan till bara för att vi jobbar här?

Vill du ha kontakt med oss via administrativa själ däremot är vi fullt tillgängliga på chatten. Spelfrågor får du söka på i vårat spel- och fuskarkiv eller fråga medlemmar (ev oss om vi är ägare av spelet, givetvis).

Tomboy skrev:
Grafien borde fan ändras... typ till nåt psykadeliskt mönster och en massa ascoola färger

Läs den här tråden.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

11/03 -12 21:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Forsa skrev:
Tomboy skrev:
Det beror väl fan på grafiken. Tyckte bättre om förra versionen. Det borde typ finnas jour-chatt typ att någon som "jobbar" på fuska.nu alltid är inne på chatten ifall nån medlem måste snacka om ett spel och typ har as-bråttom och inte kan vänta på pm-svar.

Fix_d gav dig länken till chatten. Jag måste dock lägga mig i lite. Vad menar du med "om man måste ha svar på frågor om ett spel" av oss som arbetar? Vi kan ju inte varenda spel och fusk utan till bara för att vi jobbar här?

Vill du ha kontakt med oss via administrativa själ däremot är vi fullt tillgängliga på chatten. Spelfrågor får du söka på i vårat spel- och fuskarkiv eller fråga medlemmar (ev oss om vi är ägare av spelet, givetvis).

Tomboy skrev:
Grafien borde fan ändras... typ till nåt psykadeliskt mönster och en massa ascoola färger

Läs den här tråden.


Jag menade typ om man har as bråttom att klara en svår grej på ett spel också har man typ inte tid att leta fusk eller skicka pm om man måste veta svaret jävligt snabbt. Typ om man tar en boss på spelet och inte kan vänta på svar om hur man klarar den. Men tack iaf då vet jag att chatten funkar

11/03 -12 21:40 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Tomboy skrev:
Jag menade typ om man har as bråttom att klara en svår grej på ett spel också har man typ inte tid att leta fusk eller skicka pm om man måste veta svaret jävligt snabbt. Typ om man tar en boss på spelet och inte kan vänta på svar om hur man klarar den. Men tack iaf då vet jag att chatten funkar

Ja, men det är inga ärenden som du ska ta med oss som sköter det administrativa. Vi kan inte mer om spelen än vad medlemmarna kan.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar