Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SÄLJES: SWTOR-account, billigt!

18/02 -12 23:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen huffpuffen

Hej!

Säljer mitt SWTOR-konto då jag helt enkelt inte har tid med MMOPRG i nuläget, och behöver pengar.

Har en lvl 31 Jedi Sage, inget att skryta över direkt men om du tänkt köpa spelet, passa på att få det billigt!

Säljer det för 300 kr, vid snabb affär kanske jag kan gå en bit i pris.


MVH Anton

19/02 -12 10:05 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Dyrt för ett konto enligt mig.

19/02 -12 12:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen huffpuffen

Munchkin skrev:
Dyrt för ett konto enligt mig.


Kan tänka mig 250 kr vid snabb affär, tycker verkligen inte det är för dyrt.

20/02 -12 00:21 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

huffpuffen skrev:
Munchkin skrev:
Dyrt för ett konto enligt mig.


Kan tänka mig 250 kr vid snabb affär, tycker verkligen inte det är för dyrt.

300kr??? om 31jedi inte ens är bra vrf skulle någon vilja köpa det då?  300kr är det ett spel man måste kunna köpa acc för att kunna spela eller har du köpt specialgrejer för riktiga pengar på det?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

20/02 -12 14:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen huffpuffen

gosseN skrev:
huffpuffen skrev:
Munchkin skrev:
Dyrt för ett konto enligt mig.


Kan tänka mig 250 kr vid snabb affär, tycker verkligen inte det är för dyrt.

300kr??? om 31jedi inte ens är bra vrf skulle någon vilja köpa det då?  300kr är det ett spel man måste kunna köpa acc för att kunna spela eller har du köpt specialgrejer för riktiga pengar på det?


Hur menar du nu? 250 kr för ett account, spelet kostar runt 400-600 kr? Har du kontot behöver du ju inte köpa spelet?

20/02 -12 22:57 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Jo. Man måste fortfarande ha spelet installerat för att spela. Det säger ju sig själv.
Därför är det här nog, enligt dom flesta, ovärt då spelet nästan kostar lika mycket, och accountet inte ens är särskillt bra :p

"Death is the beginning of immortality.."

21/02 -12 16:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen huffpuffen

blablabla skrev:
Jo. Man måste fortfarande ha spelet installerat för att spela. Det säger ju sig själv.
Därför är det här nog, enligt dom flesta, ovärt då spelet nästan kostar lika mycket, och accountet inte ens är särskillt bra :p


Nej, du behöver inte ha spelet installerat. Om du har ett konto är det ju bara att du laddar ner klienten från SWTOR's sida. Klienten i sig behöver man inte betala för, det är ju kontot man köper som man egentligen betalar för, eftersom det är det som krävs för att man ska kunna spela.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar