Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Första singeln ifrån H.E.A.T med Eric Grönwall på sång

06/02 -12 20:19 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Är lite nyfiken på vad folk tycker om låten. Ser gärna att folk som vanligtvis lyssnar på den typen av musik svarar. Blir bara dyster stämning om folk som inte gillar rock över huvud taget börjar mässa om att det inte är bra.
http://www.youtube.com/watch?v=QIwYCk...
Själv är jag helt såld. Längtar efter skivan som kommer i slutet av mars.



7 år på fuska.nu

06/02 -12 20:24 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Har faktiskt inte hört singeln. Skall ta och bedöma den med mitt musikaliska öra. Visserligen har jag inte hört på H.E.A.T. sedan jag diggade låten 1000 Miles, men men..

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

06/02 -12 20:27 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Go refräng. 1000 Miles är dock fortfarande bättre i mina ögon.

*

06/02 -12 20:29 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Positivt överraskad. That's all I can share right now.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

06/02 -12 22:26 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Negativt överraskad här. Är väl fortfarande bortskämmd med deras sound sen Sammet var med.. Men refrängn här är väl rätt reko, men tycker inte att låten e särskillt rockig eller hur man nu ska uttrycka det. ;p

"Death is the beginning of immortality.."

07/02 -12 09:13 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Apower skrev:
Är lite nyfiken på vad folk tycker om låten. Ser gärna att folk som vanligtvis lyssnar på den typen av musik svarar. Blir bara dyster stämning om folk som inte gillar rock över huvud taget börjar mässa om att det inte är bra.
http://www.youtube.com/watch?v=QIwYCk...
Själv är jag helt såld. Längtar efter skivan som kommer i slutet av mars.


Det här är egentligen ett svar på ett annat inlägg, som du skrev i tråden men sen raderade. Du vet nog vad jag menar :)


Det finns undantag :) (Flinck, också för den delen)

*

07/02 -12 16:34 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Eric_ skrev:
Apower skrev:
Är lite nyfiken på vad folk tycker om låten. Ser gärna att folk som vanligtvis lyssnar på den typen av musik svarar. Blir bara dyster stämning om folk som inte gillar rock över huvud taget börjar mässa om att det inte är bra.
http://www.youtube.com/watch?v=QIwYCk...
Själv är jag helt såld. Längtar efter skivan som kommer i slutet av mars.


Det här är egentligen ett svar på ett annat inlägg, som du skrev i tråden men sen raderade. Du vet nog vad jag menar :)


Det finns undantag :) (Flinck, också för den delen)



Jag raderade det eftersom det inte tillförde någonting.

Precis. Det är det jag snackar om. På dig lät det som att allt som någonsin ställt upp varit ett praktfiasko. Jag hoppas du förstår att jag knappast gillar varenda bidrag som ställer upp, utan ungefär samma mängd som du.

Men det hör inte hit, egentligen.


blablabla skrev:
Negativt överraskad här. Är väl fortfarande bortskämmd med deras sound sen Sammet var med.. Men refrängn här är väl rätt reko, men tycker inte att låten e särskillt rockig eller hur man nu ska uttrycka det. ;p

Ta inte detta på fel sätt.
Vad är största skillnaden på H.E.A.T nu och när Tobias Sammet gästsjöng på en låt? Det är bara av nyfikenhet jag frågar. Det är inget ifrågasättande.

7 år på fuska.nu

08/02 -12 16:14 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

bättre än jag trodde

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

15/02 -12 18:24 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Mjae, har aldrig varit ett speciellt fan av H.E.A.T men deras äldre låtar tycker jag nog är bättre än den här.

Skit, i mina öron.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar