Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Jag behöver hjälp i Assassin's Creed 2

11/02 -12 15:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Basket_Danne

Hej! Jag har precis klarat ut Assassin's Creed 2. Innan jag hade kommit till sista banan så hade jag köpt en slaktarkniv och det bästa och dyraste svärdet, men i sista fighten så slängde Ezio sina vapen. Efter den nivån så såg jag att mitt svärd och min slaktarkniv fortfarande var borta. Då gick jag till en smed för att köpa tillbaka mina vapen, men då när jag hittade mitt svärd i listan så stod det: "Du äger redan vapnet", så jag vet inte hur man får tillbaka alla vapen.  Är det någon som vet hur man får tillbaka sina vapen? Tacksam för svar!

11/02 -12 15:10 kleskflisk

kleskflisk

1093 XP 123 inlägg

Om jag kommer ihåg rätt så ska du kunna "equipa" vapnet hos smeden, det står något som: Equip again. eller något sånt :)
Hoppas att det var till hjälp :)

PC specs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz, AMD Radeon HD6870 1GB, 4096MB RAM, 250GB Sata + 400GB Sata, Windows7 Professional x64

11/02 -12 16:02 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Tror att dom finns i din villa i Monterigioni. Gå och kolla runt i vapen rummen.

(????)??

11/02 -12 17:54 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Som slickepinnen säger. Första rummet till vänster så det är bara att gå och hämta allt igen.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

11/02 -12 19:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Basket_Danne

Tack så jättemycket för hjälpen, jag har hittat nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar