Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

10/02 -12 17:46 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

PS3GAMER skrev:
Asiater är okej men inte turkar


Vissa turkar är asiater...

11/02 -12 01:28 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Pimpfreddo skrev:
PS3GAMER skrev:
Asiater är okej men inte turkar


Vissa turkar är asiater...

Alla turkar är asiater då Turkiet ligger i Asien

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

11/02 -12 10:52 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Nonzi skrev:
Pimpfreddo skrev:
PS3GAMER skrev:
Asiater är okej men inte turkar


Vissa turkar är asiater...

Alla turkar är asiater då Turkiet ligger i Asien


Inte hela Turkiet, i Istanbul delas landet. Den västra delen blir europeisk och den östra asiatisk.

11/02 -12 18:14 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Eric_ skrev:
PS3GAMER skrev:
Eric_ skrev:
PS3GAMER skrev:
wtfwjd skrev:
PS3GAMER skrev:
Asiater är okej men inte turkar

Varför just turkar..?

Dom är dampiga


Det finns ca 15000 turkar i sverige enligt wikipedia. Samtliga femtontusen är enligt dig dampiga alltså?

jaa


Källa, tack.





Rasism? Eller har han helt enkelt dåliga erfarenheter av Turkar och sedan dragit en förhastad slutsats? Du kan inte veta varför han uttrycker sig som han gör. Jag försvarar inte det han skrev, det är oacceptabelt, men det behöver inte vara så att han bestämt sig för att vara jävlig mot turkar bara sådär.

7 år på fuska.nu

11/02 -12 20:47 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Apower skrev:
Eric_ skrev:
PS3GAMER skrev:
Eric_ skrev:
PS3GAMER skrev:
wtfwjd skrev:
PS3GAMER skrev:
Asiater är okej men inte turkar

Varför just turkar..?

Dom är dampiga


Det finns ca 15000 turkar i sverige enligt wikipedia. Samtliga femtontusen är enligt dig dampiga alltså?

jaa


Källa, tack.





Rasism? Eller har han helt enkelt dåliga erfarenheter av Turkar och sedan dragit en förhastad slutsats? Du kan inte veta varför han uttrycker sig som han gör. Jag försvarar inte det han skrev, det är oacceptabelt, men det behöver inte vara så att han bestämt sig för att vara jävlig mot turkar bara sådär.


Där har du helt rätt, jag vet såklart inte vad som ligger bakom hans uttalande, but still...

*

25/04 -12 21:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Är själv halvt asiat, men ut med alla blattar som inte kan sköta sig.

17/11 -12 16:50 STOLTSVENSK

STOLTSVENSK

26 XP 28 inlägg

Ut med alla som inte sköter sig/lever på social bidrag och skriker att dom hatar sverige.Dom som sköter sig har jag inget problem med.

17/11 -12 19:45 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

STOLTSVENSK skrev:
Ut med alla som inte sköter sig/lever på social bidrag och skriker att dom hatar sverige.Dom som sköter sig har jag inget problem med.

Tycker det ska gälla svenskar också.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

17/11 -12 21:36 STOLTSVENSK

STOLTSVENSK

26 XP 28 inlägg

Mal_ganis skrev:
STOLTSVENSK skrev:
Ut med alla som inte sköter sig/lever på social bidrag och skriker att dom hatar sverige.Dom som sköter sig har jag inget problem med.

Tycker det ska gälla svenskar också.

Hur tänker du där?
Vart ska dom?

17/11 -12 22:48 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

STOLTSVENSK skrev:
Mal_ganis skrev:
STOLTSVENSK skrev:
Ut med alla som inte sköter sig/lever på social bidrag och skriker att dom hatar sverige.Dom som sköter sig har jag inget problem med.

Tycker det ska gälla svenskar också.

Hur tänker du där?
Vart ska dom?

Upp till de själva, det finns folk som konstant pratar om hur dåligt sverige är och inte beter sig bättre än invandrarprofilen du nyss påpekade (eftersom din reaktion påpekade att du inte tog med svenskar i det påståendet). Så jag anser att det folket kan dra helt enkelt. Vart dom sticker skiter jag fullständigt i, så länge de inte sitter och klagar på landet medan de sitter och blir full på en lättöl som Bruno köpte ut åt dom.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

18/11 -12 05:35 STOLTSVENSK

STOLTSVENSK

26 XP 28 inlägg

Mal_ganis skrev:
STOLTSVENSK skrev:
Mal_ganis skrev:
STOLTSVENSK skrev:
Ut med alla som inte sköter sig/lever på social bidrag och skriker att dom hatar sverige.Dom som sköter sig har jag inget problem med.

Tycker det ska gälla svenskar också.

Hur tänker du där?
Vart ska dom?

Upp till de själva, det finns folk som konstant pratar om hur dåligt sverige är och inte beter sig bättre än invandrarprofilen du nyss påpekade (eftersom din reaktion påpekade att du inte tog med svenskar i det påståendet). Så jag anser att det folket kan dra helt enkelt. Vart dom sticker skiter jag fullständigt i, så länge de inte sitter och klagar på landet medan de sitter och blir full på en lättöl som Bruno köpte ut åt dom.

Känner en "rasist" som bara klagar på invandringen och sverige.
Men ändå umgås han med invandrare som han bara klagar på.
Sånna som han kan sticka.

18/11 -12 10:30 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

STOLTSVENSK skrev:
Ut med alla som inte sköter sig/lever på social bidrag och skriker att dom hatar sverige.Dom som sköter sig har jag inget problem med.


Ditt användarnamn känns väldigt ironiskt efter det där uttalandet.

Du säger att du är stolt svensk, ändå visar du på stor intolerans mot invandrare, som idag tillhör en stor del av vårt invånarantal. Är man stolt svensk ska man kunna acceptera det och vara väl medveten om det faktum att de också tillhör samhället, om du frågar mig.

Och snälla du, under min tid på en gymnasieskola där det finns hundratals invandrare har jag inte en enda gång hört de säger att de hatar Sverige. De har gjort massa onödiga rasistuttalanden mot oss svenskar - samtidigt har vi gjort minst lika många - men aldrig har jag hört dem säga att de hatar Sverige. Det låter mest som idiotiska ursäkter vi svenskar kommer på att för att ge oss mer av en anledning till att beskylla dem.

Jag har problem med både svenskar och invandrare som missköter sig, så länge de inte har en väldigt god anledning till att göra så, det vill säga. Varför pekar du bara ut invandrare i det där sammanhanget? Säger du att alla svenskar som missköter sig är fria att bete sig hur de än behagar?

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

18/11 -12 10:44 STOLTSVENSK

STOLTSVENSK

26 XP 28 inlägg

mariobros1 skrev:
STOLTSVENSK skrev:
Ut med alla som inte sköter sig/lever på social bidrag och skriker att dom hatar sverige.Dom som sköter sig har jag inget problem med.


Ditt användarnamn känns väldigt ironiskt efter det där uttalandet.

Du säger att du är stolt svensk, ändå visar du på stor intolerans mot invandrare, som idag tillhör en stor del av vårt invånarantal. Är man stolt svensk ska man kunna acceptera det och vara väl medveten om det faktum att de också tillhör samhället, om du frågar mig.

Och snälla du, under min tid på en gymnasieskola där det finns hundratals invandrare har jag inte en enda gång hört de säger att de hatar Sverige. De har gjort massa onödiga rasistuttalanden mot oss svenskar - samtidigt har vi gjort minst lika många - men aldrig har jag hört dem säga att de hatar Sverige. Det låter mest som idiotiska ursäkter vi svenskar kommer på att för att ge oss mer av en anledning till att beskylla dem.

Jag har problem med både svenskar och invandrare som missköter sig, så länge de inte har en väldigt god anledning till att göra så, det vill säga. Varför pekar du bara ut invandrare i det där sammanhanget? Säger du att alla svenskar som missköter sig är fria att bete sig hur de än behagar?

Där jag bor skriker invandrarna massa saker.Som död åt sverige,fu*k sweden och och att sverige är skit.Har även blivit hotad av dom några gånger.Men alla ska ha samma straff svensk som invandrare.

18/11 -12 10:50 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

STOLTSVENSK skrev:
Där jag bor skriker invandrarna massa saker.Som död åt sverige,fu*k sweden och och att sverige är skit.


Där jag bor gör de inte det. Bör inte det vara anledning till att inte dra ut alla över en kam? Det kommer alltid finnas ett fåtal individer som beter sig idiotiskt och på just det viset, men sådana människor ska man inget annat göra än att ignorera.


Har även blivit hotad av dom några gånger.Men alla ska ha samma straff svensk som invandrare.


Du blev hotad av en individ. En människa. Spelar ingen roll om det är svensk eller invandrare, lika oacceptabelt.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

18/11 -12 13:06 STOLTSVENSK

STOLTSVENSK

26 XP 28 inlägg

mariobros1 skrev:
STOLTSVENSK skrev:
Där jag bor skriker invandrarna massa saker.Som död åt sverige,fu*k sweden och och att sverige är skit.


Där jag bor gör de inte det. Bör inte det vara anledning till att inte dra ut alla över en kam? Det kommer alltid finnas ett fåtal individer som beter sig idiotiskt och på just det viset, men sådana människor ska man inget annat göra än att ignorera.


Har även blivit hotad av dom några gånger.Men alla ska ha samma straff svensk som invandrare.


Du blev hotad av en individ. En människa. Spelar ingen roll om det är svensk eller invandrare, lika oacceptabelt.


Ignorera eller skicka tillbaka dom till landet dom kommer ifrån som dom verkar gilla mer.

Jag vet men han fick inte ens en tillsägelse av snuten.För han sitiuation var jobbig.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar