Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



teamkilling?

22/01 -12 20:11 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

tja jag undrar hur man gör för att köra så man kan göra teamkill på bf3 för jag såg några killar på youtube som bara sköt på sina kompisar så dog dom och jag undrar om man typ måste köra något så man kan döda sina kompisar eller vad är de



22/01 -12 20:26 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Då får du gå in på "Server Browser", klicka på "filter" tror jag att det står. Där inne kryssar du för "Hardcore". Hardcore mode gör så att man får mindre liv, förlorar din karta och teamkill slås på.

Fast jag rekommenderar dig inte att döda lagkamrater. De flesta servrar har en gräns så när du har dödat t.ex. fyra lagkamrater så blir du kickad.

Coucou

22/01 -12 20:27 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

okej tack 

22/01 -12 21:48 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Ett sätt du kan göra det på i vanlig game mode också och det räknas inte som att du gör det. ta en bil och kör mot ditt offer, sen hoppa ut och låt den tomma bilen rulla på dem. Detta räknas som suicide. bra sätt att få bort Jet/ Helikopter campers.

(????)??

22/01 -12 22:14 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Går även att döda lagkamrater med pansarvagnar, har blivit skjuten ett par gånger förut, så prova det.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar