Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hjälplös kille attackerad efter skolan (video)!

17/01 -12 21:47 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Dom kommer få vad dom förtjänar =)

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

17/01 -12 21:49 kleskflisk

kleskflisk

1093 XP 123 inlägg

Jag såg den och kände att jag fick tårar i ögonen.. hur fan kan man göra så mot en annan människa?! sparka någon i huvet som redan ligger ner? Vart fan är världen påväg nånstans

PC specs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz, AMD Radeon HD6870 1GB, 4096MB RAM, 250GB Sata + 400GB Sata, Windows7 Professional x64

17/01 -12 22:18 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Det skulle kanske vara smart att varna för videoklippets innehåll, med tanke på de yngre på sidan.. Jag tyckte själv att det var väld7igt obehagligt att se >:

17/01 -12 22:21 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Fyfan, vilka as det finns.

*

17/01 -12 22:32 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Är det inte 18års gräns på videon? Youtube brukar ju ha det på liknande.

Iaf, lite tidigt att döma dem då anledningen till deras beteende inte är klarlagt. Många niggakallningar för en chink.

17/01 -12 22:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Har deras facebook-acc + någons myspace.
Tänker inte göra något då dessa personer förmodligen redan har fått vad de förtjänar.

Hittade nyligen en längre version men YouTube stängde nyss ner den verkar det som... :/

17/01 -12 22:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Daxter_SSJ4 skrev:
Är det inte 18års gräns på videon? Youtube brukar ju ha det på liknande.

Iaf, lite tidigt att döma dem då anledningen till deras beteende inte är klarlagt. Många niggakallningar för en chink.

Även om han nu har gjort eller sagt något tidigare så ger det inte en person (flera i detta fall) rätten att misshandla någon.

17/01 -12 23:03 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Techno_ skrev:

Även om han nu har gjort eller sagt något tidigare så ger det inte en person (flera i detta fall) rätten att misshandla någon.

Självklart är det inte rätt att misshandla någon, oavsett läge, men man försöka se det från olika perspektiv. Visst, antagligen så var det bara en hög dumhuvuden som kände sig för att slå honom, men han kunde lika gärna gjort något hemskt mot någon av dem. De kunde ha förblindats av andra saker också. De kanske var påverkade t.ex.. Det är ger ingen ursäkt för deras beteende, men det ger förståelse.
Och av tråden att döma så verkar vissa tycka att det visst är ok att misshandla folk på detta sätt. Tror jag åtminstonde såg ett inlägg som sa att mupparna förtjänade att bli behandlade på samma sätt som kinesgrabben.

17/01 -12 23:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Daxter_SSJ4 skrev:
Techno_ skrev:

Även om han nu har gjort eller sagt något tidigare så ger det inte en person (flera i detta fall) rätten att misshandla någon.

Självklart är det inte rätt att misshandla någon, oavsett läge, men man försöka se det från olika perspektiv. Visst, antagligen så var det bara en hög dumhuvuden som kände sig för att slå honom, men han kunde lika gärna gjort något hemskt mot någon av dem. De kunde ha förblindats av andra saker också. De kanske var påverkade t.ex.. Det är ger ingen ursäkt för deras beteende, men det ger förståelse.
Och av tråden att döma så verkar vissa tycka att det visst är ok att misshandla folk på detta sätt. Tror jag åtminstonde såg ett inlägg som sa att mupparna förtjänade att bli behandlade på samma sätt som kinesgrabben.

Han kunde ha gjort det ja, det är inget jag förnekar. Men innan man kommer med sådana inlägg som dina så kan du väl åtminstone försöka ta reda på fakta innan du börjar påstå saker. Mobbning, misshandel osv. är absolut inget nytt och det är jag säker på att du redan är väl medveten om.
Hursomhelst så kom jag över denna YouTube video där en grabb säger sig gå på offrets skola och att offret började på den skolan för cirka tre veckor sen, jag har ytterst svårt med att se att någon skulle börja ställa till med problem med andra när man är ny på en skola.

http://www.youtube.com/watch?v=EdXLuO...

18/01 -12 00:06 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Techno_ skrev:


Shit, mang. Jag påstod inget. Det enda jag sa var att andra inte skulle påstå saker. Tydligen så var chinken oskyldig, men ingen annan visade tecken på att de hade gjort någon research.

18/01 -12 06:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Antagligen så rörde sig allting om ett vanligt rån. De försökte ju ta hans jacka, de tog hans skor och hans plånbok. Så... med största sannolikhet så var allt ett rån och grabben vägrade ge med sig.

18/01 -12 07:41 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Danne_00 skrev:
mariobros1 skrev:
Jag orkade inte ens kolla klart på det, då jag tycker det är ytterst otäckt (Är lite av en mjukis och brukar försöka förtränga den verkliga och grymma världen).
Det är helt sanslöst hur människor kan göra såhär, helt sjukt och alldeles bestört.

^det här. När jag läser om sånt här, och speciellt våldtäkter, så försöker jag automatiskt tänka på något annat. Jag förstår inte hur en del människor är funtade.

EDIT: Jag förstår inte heller att youtube inte tar bort den här videon?

Den har fått åldersgräns nu iaf...

OnT: Jag tycker det är riktigt fegt gjort av killarna, såklart. plus att det är såååå larvigt att de ska filma skiten...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

18/01 -12 14:29 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Han tål mycket men det gör ju skit ont.Och åker inte dom fast för det?

Fucking weebs...

18/01 -12 14:57 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

ninen2001 skrev:
Han tål mycket men det gör ju skit ont.Och åker inte dom fast för det?

Tror en av dom redan åkt fast.

?

18/01 -12 15:07 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Tyckte han var rätt stark ändå, så mycket som han fick på sig.

Tror dom flesta är arresterade, finns youtube klipp där dom arresterar en av dom.

Hoppas killen får en fet ersättning för det där, och att killarna åker in på ungdoms/fängelse =)

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar