Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Min egen kokbok!

Svara
16/01 -12 17:29 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Så efter tre månader som bestått av makaroner och bacon, potatis och köttbullar eller nudlar så har jag bestämt mig för att börja äta nyttigare och mer varierat. Därför frågar jag er fnuare om recept.
Det kan antingen var er familjs hemliga recept på köttgryta eller någon länk ni har kommit över på internet.
Kom ihåg att jag inte är någon mästerkock så inget för komplicerat. Ni får gärna ta med i beräkningarna att jag är student, jag har inte råd med oxfilé och sådant. ;__;

Jag tar emot det mesta, frukost, middag och efterrätter. ALLT!



Coucou

16/01 -12 19:51 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Fattiga riddare kan göras på torrtbröd..

http://www.recept.nu/1.4454/pelle_johansson/...

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

16/01 -12 20:05 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Ta och köp dig Kaffekokarkokboken. För en student är den säkert trevlig.

~ Kigsz ~

2002-2012

16/01 -12 21:45 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det är inte speciellt svårt att lära sig laga mat, bara man gör det. Gör bara vanliga maträtter, allt ifrån spaghetti och köttfärsås till fiskpinnar. Bara du gör varierat och repeterar de bästa så lär du dig. Om några månader kommer du inte behöva recept.

Testat och fungerar då jag behövde laga min egen lunch över sommarlovet i sjuan. Har blivit superb på de kulinära konsterna efter det.

16/01 -12 21:59 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg