Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hjälplös kille attackerad efter skolan (video)!

Svara
17/01 -12 16:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

http://www.youtube.com/watch?v=3FYLK3...

Hur i hela fridens dagar kan man sjunka så lågt som misshandlar en person så grovt? Vad han har gjort vet jag inte - men inte fan kan han förtjäna det där? Jävla fega as. Han blev attackerad av sju personer (!!!), hjälplös!

Det bara kokar inom mig när jag ser detta. Killen blir knäad, sparkad och slagen över hela kroppen, även på den privata delen som ni kanske ser.

Helt sjukt! :(

17/01 -12 16:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Aboww! :O

Tur att jag iallafall inte blir mobbad eller nåt! Aja, synd om killen. :'(

17/01 -12 16:56 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag är bedrövad.

7 år på fuska.nu

17/01 -12 17:04 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Någon länkade den på facebook såg jag. Vilka jävla idioter det finns. Blir så besviken på mänskligheten av att se sådana saker. Jag vet inte vad jag ska säga, må synden straffa sig själv. Hoppas att han är okej ):

17/01 -12 17:06 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag blir bara så jävla förbannad på sådan skit!!!


Mobbning eller slagsmål är inte coolt. 1vs1 beror oftast på att man bråkar över något vilket kan vara ok då båda slår varandra... Men sju pers mot en hjälplös kille?

Jag är ledsen men om jag skulle känna igen någon på stan skulle jag tyvärr slå till denne person :(

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

17/01 -12 17:41 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Respektlöst i allra högsta grad.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

17/01 -12 17:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Jag tål seriöst inte att kolla på sånt här skit, jag blir så jävla förbannad. Sist såg jag en video där en kille och sin polare var på en hemlös gammal gubbe och knuffa och sparka på han.
Hursomhelst så är det riktigt fegt att hålla på sådär hoppas att dom själva åker på något mycket värre...

17/01 -12 18:07 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jag såg videon och hur kan några vara så fega. Får jag gissa så hade han knappt gjort något. Och varför kallades han ''nigga''? Han är inte svart.  Helt förfärligt!

Vad jag har hört så är de nu arresterade.

17/01 -12 18:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Munchkin skrev:
Jag såg videon och hur kan några vara så fega. Får jag gissa så hade han knappt gjort något. Och varför kallades han ''nigga''? Han är inte svart.  Helt förfärligt!

Vad jag har hört så är de nu arresterade.

Vet inte om alla är det men det finns information om alla sju personer som var med i videon ute på internet nu.

Karma's a bitch.

17/01 -12 19:03 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Munchkin skrev:
Och varför kallades han ''nigga''? Han är inte svart.


Folk behöver inte vara svarta för att kallas för nigga, utan det är mer som ett svärord som används i syfte för att ''håna'' folk, precis som slynna, gay etc., och det behöver inte alls stämma. Även om jag inte riktigt kan se hur folk lyckas göra ''nigga'' till ett hån. :/ (Inte gay heller, för den delen, men nu ska jag inte gå alldeles för off-topic)

OnT nu: Helt bedrövligt!
Jag orkade inte ens kolla klart på det, då jag tycker det är ytterst otäckt (Är lite av en mjukis och brukar försöka förtränga den verkliga och grymma världen).
Det är helt sanslöst hur människor kan göra såhär, helt sjukt och alldeles bestört.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

17/01 -12 19:17 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Finner fan inga ord. Fruktansvärt! Må jävlarna brinna i helvetet.

.

17/01 -12 19:40 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Hatar världen. Den är så jävla sjuk. Finns ingen räddning dock. Funderar ofta på om det ens är värt att leva kvar i den här världen. Och svaret är rätt självklart. Nej det är inte värt.

Ska nog lämna det här skit stället snart. FUCK THE HATE!

Wii U PS4 XBone PC

17/01 -12 19:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Techno_ skrev:
Munchkin skrev:
Jag såg videon och hur kan några vara så fega. Får jag gissa så hade han knappt gjort något. Och varför kallades han ''nigga''? Han är inte svart.  Helt förfärligt!

Vad jag har hört så är de nu arresterade.

Vet inte om alla är det men det finns information om alla sju personer som var med i videon ute på internet nu.

Karma's a bitch.

Stämmer.
Information om de som misshandlade denna stackars pojke ligger nu på nätet lite härochvar, bl.a YouTube.

17/01 -12 20:02 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Personuppgifter borttagna.

De eller dem?

17/01 -12 20:54 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

mariobros1 skrev:
Jag orkade inte ens kolla klart på det, då jag tycker det är ytterst otäckt (Är lite av en mjukis och brukar försöka förtränga den verkliga och grymma världen).
Det är helt sanslöst hur människor kan göra såhär, helt sjukt och alldeles bestört.

^det här. När jag läser om sånt här, och speciellt våldtäkter, så försöker jag automatiskt tänka på något annat. Jag förstår inte hur en del människor är funtade.

EDIT: Jag förstår inte heller att youtube inte tar bort den här videon?

Have I ever told you the definition of insanity?

17/01 -12 21:32 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

När man ser den scenen när två håller fast honom runt huvudet så att två-tre personer står och "matar" in sparkar och slag mot huvudet så bör ju dessa personer ha ett nackskott. Fega jävlar, skulle verkligen vilja se dem själva i en sådan situation. Skulle njuta.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar