Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hjälplös kille attackerad efter skolan (video)!

Svara
18/01 -12 15:20 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

ToonLink skrev:
När man ser den scenen när två håller fast honom runt huvudet så att två-tre personer står och "matar" in sparkar och slag mot huvudet så bör ju dessa personer ha ett nackskott. Fega jävlar, skulle verkligen vilja se dem själva i en sådan situation. Skulle njuta.

Tänk om offret själv är en feg misshandlare som får vad han förtjänar av ett gäng med grabbar då? Skulle det i så fall betyda att du inte har något problem med detta?

18/01 -12 15:41 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Satan, klarade faktiskt inte av att se hela videon. Väldigt lågt stående är samtliga som misshandlar honom i alla fall. Är bara en tidsfråga innan videon tas bort därifrån.

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.

18/01 -12 16:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Knewt skrev:
ToonLink skrev:
När man ser den scenen när två håller fast honom runt huvudet så att två-tre personer står och "matar" in sparkar och slag mot huvudet så bör ju dessa personer ha ett nackskott. Fega jävlar, skulle verkligen vilja se dem själva i en sådan situation. Skulle njuta.

Tänk om offret själv är en feg misshandlare som får vad han förtjänar av ett gäng med grabbar då? Skulle det i så fall betyda att du inte har något problem med detta?

Som jag tidigare sagt till dig så rör det sig förmodligen om ett rån. De tog killens plånbok, skor och försökte ta hans jacka. Möjligt att killen varit spydig mot någon utav misshandlarna som i sin tur hämtat kamrater och då påbörjar misshandeln.

Jag har problem med personer som har hjärta att skada en person såhär hårt. Att killen inte tuppade av med tanke på alla sparkar/knän/slag mot huvudet är enligt mig otroligt!

18/01 -12 16:38 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Han är en stark kille och han ska ha beröm för att han stod upp efter detta.

Vad än som hänt innan är det fortfarande fel att misshandla någon. Även om ex denna kille hade misshandlat dessa personer tidigare så får de inte rätt att misshandla honom...


Riktigt konstigt att ingen lärare/rektor såg det heller.


Vad tror ni skulle hända om 2-7 killar i 11-16 års åldern skulle börja misshandla en kille i samma ålder bland folk? Skulle någon faktiskt ta och ringa polisen eller/och ingripa och riskera att bli slagen själv?


Jag skulle självklart först ringa polisen och sedan gå för att försvara denna kille.

Sedan på sätt och vis "stötar" jag bråk där det är 1vs1 efter så båda slåss och det kan handla om en uppgörelse och båda vill lösa det på det sättet.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

18/01 -12 17:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

DarknessSky skrev:
Han är en stark kille och han ska ha beröm för att han stod upp efter detta.

Vad än som hänt innan är det fortfarande fel att misshandla någon. Även om ex denna kille hade misshandlat dessa personer tidigare så får de inte rätt att misshandla honom...


Riktigt konstigt att ingen lärare/rektor såg det heller.


Vad tror ni skulle hända om 2-7 killar i 11-16 års åldern skulle börja misshandla en kille i samma ålder bland folk? Skulle någon faktiskt ta och ringa polisen eller/och ingripa och riskera att bli slagen själv?


Jag skulle självklart först ringa polisen och sedan gå för att försvara denna kille.

Sedan på sätt och vis "stötar" jag bråk där det är 1vs1 efter så båda slåss och det kan handla om en uppgörelse och båda vill lösa det på det sättet.

Det var utanför skolan bakom ett hörn, de väntade ju tills killen kommit utanför själva skolområdet och då påbörjade misshandeln i hörnet vid byggnaden. Tror att killarna hade planerat det ganska väl.

18/01 -12 18:01 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

ToonLink skrev:
Som jag tidigare sagt till dig så rör det sig förmodligen om ett rån. De tog killens plånbok, skor och försökte ta hans jacka. Möjligt att killen varit spydig mot någon utav misshandlarna som i sin tur hämtat kamrater och då påbörjar misshandeln.

Jag har problem med personer som har hjärta att skada en person såhär hårt. Att killen inte tuppade av med tanke på alla sparkar/knän/slag mot huvudet är enligt mig otroligt!

1. Det är totalt irrelevant vad som egentligen hände. Läs mitt inlägg igen och besvara frågorna.
2. Det är ännu mindre relevant vad du tror hände. Läs mitt inlägg igen.
3. Läs mitt inlägg igen.

18/01 -12 18:02 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Knewt skrev:
ToonLink skrev:
När man ser den scenen när två håller fast honom runt huvudet så att två-tre personer står och "matar" in sparkar och slag mot huvudet så bör ju dessa personer ha ett nackskott. Fega jävlar, skulle verkligen vilja se dem själva i en sådan situation. Skulle njuta.

Tänk om offret själv är en feg misshandlare som får vad han förtjänar av ett gäng med grabbar då? Skulle det i så fall betyda att du inte har något problem med detta?

Du har helt klart en poäng, även om det är något långsökt.

7 år på fuska.nu

18/01 -12 22:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Knewt skrev:
ToonLink skrev:
Som jag tidigare sagt till dig så rör det sig förmodligen om ett rån. De tog killens plånbok, skor och försökte ta hans jacka. Möjligt att killen varit spydig mot någon utav misshandlarna som i sin tur hämtat kamrater och då påbörjar misshandeln.

Jag har problem med personer som har hjärta att skada en person såhär hårt. Att killen inte tuppade av med tanke på alla sparkar/knän/slag mot huvudet är enligt mig otroligt!

1. Det är totalt irrelevant vad som egentligen hände. Läs mitt inlägg igen och besvara frågorna.
2. Det är ännu mindre relevant vad du tror hände. Läs mitt inlägg igen.
3. Läs mitt inlägg igen.



Självklart är det fel att ge igen om nu denna som blir misshandlad nu har misshandlat någon av de som misshandlade pojken (:DDDDDDD), men man filmar inte en sådan sak och sedan lägger upp den på YouTube och är stolt. Jag skulle väl reagera likadant som på denna OM NU VIDEO POSTATS, men när det inte har det så är det väldigt svårt.

Sedär, nu fick du ditt inlägg ikväll iaf.

Med vänliga hälsningar,
din mytoman!

19/01 -12 07:13 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Finns det någon intervju eller liknande med killen som blev misshandlad? Skulle vilja se ifall han hade något att säga om händelsen.

Wii U PS4 XBone PC

10/02 -12 14:00 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Som jag trodde, nu är videon borttagen i alla fall.

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar