Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



spot assiest ????

15/01 -12 19:57 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

vad fan är spot assiest på bf3 för jag försöker få sniper L96 och jag fattar inte vad spot assiest är snälla hjälp



15/01 -12 20:05 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Om du spotar någon (Select på PS3, back på 360 och Q(?) på PC) så blir det en röd prick ovanför fienden. Då ser också dina lagkamrater det, om de dödar någon du har spotat så får du poäng för det. Därav Spot Assist.

Coucou

15/01 -12 20:07 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Alltså, när du ser en fiende (Fordon eller en till fots) så trycker du på; Q, på dator. Select, på PS3, eller Back, på Xbox 360.

Då kommer din gubbe säga någonting med spoted, tex:
I've spoted a enemy tank, over.

När denna fiende/fordon, sedan dör, får du spot assist. När du spottar en fiende, blir det en orange/röd triangel över denne, samt en på kartan.

MvH Lespooo

Tillägg: Fu Fix_d :(

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

15/01 -12 20:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Haha det hade jag ingen aning om, antar att jag har spelat för lite Battlefield. :)

16/01 -12 00:13 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

.__. Det är viktigt! Man ska spamma det så fort man ser något.

Blev dock lite ärrad, så försökte spotta drakar x antal gånger på skyrim med Q..

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

16/01 -12 07:07 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

bf22 skrev:


Blev dock lite ärrad, så försökte spotta drakar x antal gånger på skyrim med Q..

hahah, jag försökte på Black Ops Zombies ^^

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar