Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



När får vi ett Zelda spel med riktig 'pang pang'?

Svara
10/01 -12 18:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen FelixR

Seriöst, älskar spelet och spel iden men börjar bli trött på det medeltida. Är jag bara fånig eller finns det fler som också vill springa runt med Link och skjuta med bazookas och spela heavy metal istället för nåt fånigt horn?

10/01 -12 20:20 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Det är du som är fånig

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

10/01 -12 21:26 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

FelixR skrev:
Seriöst, älskar spelet och spel iden men börjar bli trött på det medeltida. Är jag bara fånig eller finns det fler som också vill springa runt med Link och skjuta med bazookas och spela heavy metal istället för nåt fånigt horn?


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

"Death is the beginning of immortality.."

10/01 -12 21:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen FelixR

Nej, jag är inte ett troll! Jag tycker väldigt mycket om Zelda som spel ide och alla karaktärer men jag skulle vilja att det kom en modernare version. Jag kanske är fånig men tror att många skulle vilja spela Link med bazooka och elgitarr.

10/01 -12 21:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

FelixR skrev:
Nej, jag är inte ett troll! Jag tycker väldigt mycket om Zelda som spel ide och alla karaktärer men jag skulle vilja att det kom en modernare version. Jag kanske är fånig men tror att många skulle vilja spela Link med bazooka och elgitarr.

dude.... zelda kanske inte är din typ på spel.

10/01 -12 21:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen FelixR

mygeneration skrev:
FelixR skrev:
Nej, jag är inte ett troll! Jag tycker väldigt mycket om Zelda som spel ide och alla karaktärer men jag skulle vilja att det kom en modernare version. Jag kanske är fånig men tror att många skulle vilja spela Link med bazooka och elgitarr.

dude.... zelda kanske inte är din typ på spel.

Vad då är det nåt fel att gilla bazookas (alså bara på spel) och elgittar?

10/01 -12 21:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen FelixR

Jag tror att en modernare variant av zelda skulle få många yngre genrationer mer intresserade av att spela. Nintendo skulle tjäna storkovan på det.

10/01 -12 22:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

FelixR skrev:
mygeneration skrev:
FelixR skrev:
Nej, jag är inte ett troll! Jag tycker väldigt mycket om Zelda som spel ide och alla karaktärer men jag skulle vilja att det kom en modernare version. Jag kanske är fånig men tror att många skulle vilja spela Link med bazooka och elgitarr.

dude.... zelda kanske inte är din typ på spel.

Vad då är det nåt fel att gilla bazookas (alså bara på spel) och elgittar?

Nej men spela något annat

10/01 -12 22:48 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

FelixR skrev:
Nej, jag är inte ett troll! Jag tycker väldigt mycket om Zelda som spel ide och alla karaktärer men jag skulle vilja att det kom en modernare version. Jag kanske är fånig men tror att många skulle vilja spela Link med bazooka och elgitarr.

Spelet du söker är Darksiders. Och ingen skulle vilja spela Link med bazooka och elgitarr. Att föreslå det är som att föreslå Call of Duty med varierade vapen och fler färger än grått, brunt och vitt.

10/01 -12 23:13 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Att föreslå det är som att föreslå Call of Duty med varierade vapen och fler färger än grått, brunt och vitt.

Söt <3

Have I ever told you the definition of insanity?

10/01 -12 23:21 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Nej, jag tror inte att Nintendo kommer släppa en såpass modern version av Zelda. Det är möjligt att de släpper ett nytt spel i en gammal Zelda-anda som är modernare, men det kommer då gå under ett annat namn. Nintendo kommer inte riskera att förlora Zelda-ryktet som de har fått.

Däremot kommer vi nog kunna se mer varierande Zelda-spel, Skyward Sword var trots allt på många sett ett väldigt annorlunda Zelda-spel.

11/01 -12 19:24 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Snart tycker du säkert att Link ska se ut som Arnold Scharzenegger också med bazookas.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

11/01 -12 19:44 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Link med Bazookaz och elgittar O_o
Förstår inte att någon ens kan komma på den tanken

11/01 -12 20:17 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

ShinyLucario skrev:
Snart tycker du säkert att Link ska se ut som Arnold Scharzenegger också med bazookas.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Menar du att ett spel där Ahnuld springer omkring med luva, bazookas och elgitarr och löser pussel i olika tempel inte skulle vara det bästa spelet någonsin?

11/01 -12 21:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Helt säker på att du trollar.

Det finns redan nåt man kan skjuta med i Zelda spelen. Det kallas Slangbella och Pilbåge!

11/01 -12 22:07 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
ShinyLucario skrev:
Snart tycker du säkert att Link ska se ut som Arnold Scharzenegger också med bazookas.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Menar du att ett spel där Ahnuld springer omkring med luva, bazookas och elgitarr och löser pussel i olika tempel inte skulle vara det bästa spelet någonsin?

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Orkar inte diskutera med trolls.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar