Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The sims Medeltiden- Pirater & adel

01/01 -12 16:17 DANNEGOTLAND

DANNEGOTLAND

248 XP 2 inlägg

Jag är på uppdraget där det handlar om hålbesten (monstret i hålet) och där man ska hjälpa den när den är sjuk och man ska ändra dess diet till fördel för piraterna eller adeln. Sen ska man ha en "drogad björn" i sin katalog: Björnkött, elexir och ett spett...Min fråga är: Var hittar man detta spett? Har försökt flera gånger i handelsboden, hos smeden, i skogen, gräva efter det-Ingenstans!
Tacksam för svar!

03/08 -12 23:47 Hoggelina

Hoggelina

6 XP 1 inlägg

Ja, eller hur!jag sitter med samma problem här nu så snälla kan imte någon svara? Jag orkar inte ge upp uppdraget eftersom de tar så himla lång tid att genomföra.

Tack!

04/08 -12 08:35 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Under just detta uppdrag finns ett spett på "stadens" torg. Om du går dit borde du hitta det, men om inte så får du höra av dig.

(:=           
):=
|:=

28/11 -13 18:47 Emelie

Emelie

21 XP 8 inlägg

jag behöver hjälp med en plikt,där det står :bussa en papegoja på gillets sändebud
hur utför man den plikten??


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar