Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Battlelog funkar inte!

16/12 -11 23:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Köpte battlefield 3 för någon vecka sen men när jag går in på Origin och trycker på battlefield 3 så kommer jag in på battlelog men jag kan inte logga in. trots att jag använder samma som lösenord som på origin.

så hjälp jag vill köra online det var liksom därför jag köpte spelet!

17/12 -11 01:56 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

vad står det när du försöker logga in då?

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

17/12 -11 22:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

bf22 skrev:
vad står det när du försöker logga in då?


"Wrong email or password"

18/12 -11 21:15 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

mygeneration skrev:
bf22 skrev:
vad står det när du försöker logga in då?


"Wrong email or password"

Jag är ledsen, men:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Du har antagligen fel email eller lösenord...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

19/12 -11 20:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Lespooo skrev:
mygeneration skrev:
bf22 skrev:
vad står det när du försöker logga in då?


"Wrong email or password"

Jag är ledsen, men:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Du har antagligen fel email eller lösenord...


Men det funkar ju på Origin?

19/12 -11 21:00 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

mygeneration skrev:

Men det funkar ju på Origin?

Jag hade samma problem för några veckor sedan, du får helt enkelt ta och återställa lösenordet genom att klicka på "Forgot password?". Jag har för mig att battlelog hade ändrat mitt lösenord eller något liknande.

Coucou

20/12 -11 14:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Fix_d skrev:
mygeneration skrev:

Men det funkar ju på Origin?

Jag hade samma problem för några veckor sedan, du får helt enkelt ta och återställa lösenordet genom att klicka på "Forgot password?". Jag har för mig att battlelog hade ändrat mitt lösenord eller något liknande.

har redan testat. funkar fortfarande inte för när jag ska ta "Forget Password?" så står det att det inte fanns någon E-Post med de namnet....

20/12 -11 14:44 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

mygeneration skrev:

har redan testat. funkar fortfarande inte för när jag ska ta "Forget Password?" så står det att det inte fanns någon E-Post med de namnet....


Då får du ta och dubbelkolla så att du inte valde en annan Email. Om det nu fortfarande inte får det att fungera så finns det inte mycket mer vi kan göra här. Mitt tips är att skicka iväg ett mail till Origin eller EA (vilka det nu är som har hand om sidan) och förklara för dem.

Coucou

28/12 -11 02:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Fix_d skrev:
mygeneration skrev:

har redan testat. funkar fortfarande inte för när jag ska ta "Forget Password?" så står det att det inte fanns någon E-Post med de namnet....


Då får du ta och dubbelkolla så att du inte valde en annan Email. Om det nu fortfarande inte får det att fungera så finns det inte mycket mer vi kan göra här. Mitt tips är att skicka iväg ett mail till Origin eller EA (vilka det nu är som har hand om sidan) och förklara för dem.


har skickat. väntar på svar....

05/01 -12 13:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Nu kan jag inte spela singleplayer heller för jag kan inte logga in på origin och då skapade jag ett nytt konto och då skrev jag in Serienumret men det gick inte för det gick bara en gång och mitt förra konto kan jag inte logga in på efter att jag skapade ett nytt så.....nu måste jag köpa ett nytt ex. men ska jag kontakta dom om det igen för jag har inga pengar efter att ha köpt battlefield 3 (det var dom sämsta jag köpt någonsin för skiten funkar ju fan inte)när det funkar kanske spelet är kul men online går ju inte och jag har nästan klarat singleplayern

11/02 -12 18:24 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

mygeneration skrev:
Köpte battlefield 3 för någon vecka sen men när jag går in på Origin och trycker på battlefield 3 så kommer jag in på battlelog men jag kan inte logga in. trots att jag använder samma som lösenord som på origin.

så hjälp jag vill köra online det var liksom därför jag köpte spelet!

"Du är för ung för spelet."
Gör ett nytt account och skriv in att du är född typ 1995.

Ssssssssssss...

11/02 -12 19:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Creeper skrev:
mygeneration skrev:
Köpte battlefield 3 för någon vecka sen men när jag går in på Origin och trycker på battlefield 3 så kommer jag in på battlelog men jag kan inte logga in. trots att jag använder samma som lösenord som på origin.

så hjälp jag vill köra online det var liksom därför jag köpte spelet!

"Du är för ung för spelet."
Gör ett nytt account och skriv in att du är född typ 1995.

Jag har skrivit att jag är född 1992 så det är inte problemet

20/02 -12 19:02 zy98

zy98

1409 XP 50 inlägg

Har exakt samma problem.

Yo...

15/04 -12 14:55 minecraft

minecraft

109 XP 20 inlägg

Samma här :(

minecraft forever or NoT!

20/05 -12 15:09 MrSniffe

MrSniffe

172 XP 32 inlägg

Har samma jag med, kommer bara upp "Wrong email or password". Helt kasst...

04/08 -12 00:08 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Skapa nytt konto och välj typ 1992 och sedan så kontaktar du EA så ger de dig en ny produktkod

Fucking weebs...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar