Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Angående child accounts när man går in på youtube från xbox 360

14/12 -11 20:09 kleskflisk

kleskflisk

1093 XP 123 inlägg

Jag har ett problem, när jag ska gå in på youtube via min xbox360 så står det "child accounts cannot access youtube blahblahblah" Men jag vet att jag har ett adult account. jag har redan bytt email på mitt xbox live konto 2 ggr.. men jag vet inte om microsoft kommer ihåg att jag hade ett "Underårigt" acc innan jag fick live Gold och ville börja köra BFBC2.

Hur fixar man det? Enligt Hotmail har jag inga child accounts som är linkade till min xbox och jag har stängt av family settings och jag har satt mitt xbox live konto på ADULT. WTF ska jag göra?? Har haft det här problemet sen jag köpte gold. Kan det va som jag skrev innan att microsoft kommer ihåg att mitt andra Hotmail acc som jag linkade från början, att det accets birthdate vra 1999 eller? Det här börjar bli riktigt frustrerande... Youtube kan jag i och ju för sig vara utan men jag ska köpa BF3 senare vid jul och jag vil ju kunna spela det då...

Tacksam för svar!



PC specs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz, AMD Radeon HD6870 1GB, 4096MB RAM, 250GB Sata + 400GB Sata, Windows7 Professional x64

14/12 -11 20:48 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Youtube på xbox är väl en av dom mer onödiga grejer i och med att du/familjen har en datorn. Webläsare på konsol är efterblivet och borde ej användas.

För övrigt har Microsoft/Xbox service en väldigt jobbig vana vid att låsa sig vid den första åldersgruppen man väljer, oavsett hur många gånger du byter mail. Jag och min polare försökte i många dagar fixa det för att vi ville köra BFBC2 online men det ville sig aldrig och vi fick vänta tills han faktist blev 16.

Vet inte riktigt varför det händer eller hur man fixar det men jag rekommenderar youtube (inte på konsol) för flera svar. :)

What can i say i´m a bad man.

14/12 -11 21:00 kleskflisk

kleskflisk

1093 XP 123 inlägg

the_Link96 skrev:
Youtube på xbox är väl en av dom mer onödiga grejer i och med att du/familjen har en datorn. Webläsare på konsol är efterblivet och borde ej användas.

För övrigt har Microsoft/Xbox service en väldigt jobbig vana vid att låsa sig vid den första åldersgruppen man väljer, oavsett hur många gånger du byter mail. Jag och min polare försökte i många dagar fixa det för att vi ville köra BFBC2 online men det ville sig aldrig och vi fick vänta tills han faktist blev 16.

Vet inte riktigt varför det händer eller hur man fixar det men jag rekommenderar youtube (inte på konsol) för flera svar. :)

Nu har jag browsat lite på google och har hittat att man kan ta sin xbox profil och lägga den på en usb pinne, så att man har dom "saveade" och sen göra man en system återställning på allt.... men följer inte alla parental controls och grajer med då ändå?

PC specs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz, AMD Radeon HD6870 1GB, 4096MB RAM, 250GB Sata + 400GB Sata, Windows7 Professional x64


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar