Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Äckligaste scener i filmer

12/12 -11 19:02 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

Vilka är det äckligaste scenerna i filmer?
En av mina är i The Exorcist när hon mastuberar med en krusifix (ett kors där jesus är på)



There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

12/12 -11 21:25 kleskflisk

kleskflisk

1093 XP 123 inlägg

Scenen i Saw 4 när den feta killen får sina armar bortslitna och ögona utskurna, den var riktigt Äcklig :)

PC specs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz, AMD Radeon HD6870 1GB, 4096MB RAM, 250GB Sata + 400GB Sata, Windows7 Professional x64

12/12 -11 22:17 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Hmmm... Scenen i SEED där den där bebisen blir dödad... Enda scenen jag någonsin verkligen reagerat på...

12/12 -11 22:58 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Äckligaste scenen? Ufhh omöjligt, jag hade det tillräckligt svårt när jag skulle välja äckligaste filmen. Men får återkomma om jag kommer på

13/12 -11 14:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Hela den filmen (ReGOREgitated Sacrifice) är som en enda sjuk film. Vet inte riktigt vilken scen jag sett som är värst. Kommer inte ihåg allt jag har sett.

13/12 -11 19:07 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Tog bort länkarna då de bryter mot reglerna (• Det som publiceras på Fuska.nu får inte innehålla något som kan uppfattas som anstötande, vulgärt, hotande, trakasserande eller diskriminerande mot folkgrupp.). Ni kan fortsätta diskussionen, men håll klippen för er själva.

Tillägg av FIQ: Med andra ord, ni kan diskutera olika klipp, men ni bör inte länka de. Vill medlemmar veta vad ni snackar om (och inte redan vet det) får de ta reda på den på egen hand.

Coucou

13/12 -11 20:18 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Jag skulle åter igen vilja påminna om denna regel:

Diskutera inte moderatorers modereringsbeslut i tråden där det skedde, om du vill överklaga det så gör det via meddelande med moderatorn ifråga.

Är ni missnöjda med detta modereringsbeslut, ta inte upp det i denna tråden, ta upp det någonannanstans.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

13/12 -11 21:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Jhaoop. Får man inte ge ut länkar som håller sig till tråden? Aja,

LÄNK BORTTAGEN - LÄS INLÄGGET AV FIX_D OVANFÖR FÖR ANLEDNINGEN TILL ATT LÄNKAR INTE TILLÅTS I DENNA TRÅD
(Detta är ju ingen direkt länk så att jag antar att detta inte bryter mot någon lag!)

Splitface från ''The thing''


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar