Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sämsta spelet någonsin!!!!!

Svara
10/11 -11 16:23 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Slickepinnen skrev:
Black Ops

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/11 -11 13:53 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

19Robb92 skrev:

Jag vet vad jag gillar. Man, eller jag åtmindstonde, läser/lyssnar ju på resencioner och kollar efter saker i spelen som resenceras som jag vet att jag gillar eler har gillat i andra spel. Betyg och slutkomentarer är helt oviktiga.

Om spelet inte har nått som jag tror jag kommer tycka om så har jag ju inget intresse av det från början.

Sen vet jag vilka genrer jag gillar så då kan jag skära av ytterligare grenar från busken.

Låter krångligt kanske, men är simplelt som sjutton. Magkänsla, intuition och benägenhet kan man också kalla det.


Antar att du har tur då. Jag skulle tro att de flesta gör något som du, men trots det så kan man komma över ett spel man inte tycker om. Det enda försvaret jag kan komma på mot detta är att pirata innan man köper vilket alltid är en bra idé. Fungerar dock inte på konsolexklusiva spel för de flesta.

18/11 -11 08:54 frankwest

frankwest

671 XP 18 inlägg

Alone in the Dark ( 2008 )

12/12 -11 21:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

fuskiskillen skrev:
World of warcraft.

12/12 -11 22:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

http://www.youtube.com/watch?v=H90UFbpR8Rk
LOL
Är det inte det sämsta spelet så är det väl det svåraste.

16/12 -11 18:27 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

E.T

Medlem sedan version 4.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar