Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Melodifestivalen: alla 32 bidragen presenterade

11/11 -11 17:21 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Årets skräll: Dead By April ställer upp. Positivt enligt mig.
Årets fiasko: Mer eller mindre känns en stor del av startfältet som antikrundan. Jag menar Charlotte Perelli och Christer Sjögren? Har de inte gjort sitt?
Årets fail: Björn Ranelid ställer upp som både låtskrivare och artist!
Årets underhållning: Sean Banan, ja, han har ett bidrag med.
Hela listan: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodi...



7 år på fuska.nu

11/11 -11 22:34 brutus

brutus

4213 XP 446 inlägg

Ja du, inget direkt överraskande för mig iallafall, men man kan ju bara hoppas på att det blir bra...

Byt klimat nu!

11/11 -11 22:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Haha Melodifestivalen och Eurovision Song Contest blir bara sämre med åren. Det bästa bidraget som jag har hört är Danmarks "Fly on the Wings of Love".

11/11 -11 23:02 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Oj, Sean Banan?
Haha, jag är inte direkt något fan av honom då jag tycker han kan vara lite tjatig, men det lär nog ändå bli rätt så underhållande.

OCH WOW! Afro-Dite gör en comeback! Härligt!
Gillar de skarpt, och jag har nu stora förväntningar på dem.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

12/11 -11 09:37 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Om DbA har med screamo i sitt uppträdande så är det det bästa som har hänt melodifestivalen. Synd bara att tanterna som ser på det inte lär gilla det.

Personligen kommer jag att kolla på avsnittet med DbA om jag kommer ihåg, men icke mer.

Coucou

12/11 -11 10:04 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Fix_d skrev:
Om DbA har med screamo i sitt uppträdande så är det det bästa som har hänt melodifestivalen. Synd bara att tanterna som ser på det inte lär gilla det.

Personligen kommer jag att kolla på avsnittet med DbA om jag kommer ihåg, men icke mer.

De gjorde det när de var pausunderhållning, även om SVT drog ned dennes mic en hel del. Skillnaden då mot nu är att då sjöng de med Lena PH, nu är de ensamma och har då garanterat större kontroll över sitt eget nummer, så jag tror att chanserna för screamo är goda.

Tror också du skulle gilla Dynazty också, åtminstone lite.
http://www.youtube.com/watch?v=sA-OjccacWo

7 år på fuska.nu

12/11 -11 21:41 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Perreli kommer tyvärr vara överlägsen hos tanter...

DbA, Dynazty och The Moniker tror jag kommer göra ''okej'' låtar

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

13/11 -11 17:51 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Hur fan orkar man kolla på melodifestivalen? 60 % av låtarna är outhärdliga, 35 % år dåliga, och de resterande 5 % går kanske att plåga sig igenom.

Lägg dessutom till "rolig" pausunderhållning och två timmar lång röstning plus rösträkning samtidigt som Sveriges "komiker" får leka av sig.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

13/11 -11 18:15 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

SA DU DEAD BY APRIL? Jag har deras autografer <3
Men Ulrik Munther ska också vara med, tussepojken. Förresten! Omg, Jedward ska kanske representera Irland i år igen.

13/11 -11 21:22 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Paulinho skrev:
Hur fan orkar man kolla på melodifestivalen? 60 % av låtarna är outhärdliga, 35 % år dåliga, och de resterande 5 % går kanske att plåga sig igenom.

Lägg dessutom till "rolig" pausunderhållning och två timmar lång röstning plus rösträkning samtidigt som Sveriges "komiker" får leka av sig.


Jag håller inte med dig. Jag tycker det är spännande med att få höra 32 nya låtar av blandad kvalité, och vissa år hittar man dessutom guldkorn. Jag hade aldrig upptäckt exempelvis H.E.A.T, eller The Poodles och inte heller Nicke Borg utan Melodifestivalen.

Pausunderhållningen har också varit rolig. När Björn Gustavsson hade den var den omåttligt kul.

7 år på fuska.nu

14/11 -11 14:46 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Kommer bli väldigt  intressant nästa år med andra ord ;)

Medlem sedan version 4.

15/11 -11 22:28 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

J0KUc skrev:
Haha Melodifestivalen och Eurovision Song Contest blir bara sämre med åren. Det bästa bidraget som jag har hört är Danmarks "Fly on the Wings of Love".

Jaså kommer den därifrån? Danmark som gjort den oxå? Hade jag ingen aning om :o

Ssssssssssss...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar