Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



A serbian film

Svara
26/10 -11 21:00 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

Eric_ skrev:
Ser ingen som helst anledning att se sånt. Bara sjukt.



J0KUc skrev:
Eric_ skrev:
Ser ingen som helst anledning att se sånt. Bara sjukt.


När man ser förmycket blodiga filmer börjar man vilja utmana sig själv och tillslut tittar man på sådana filmer.

När jag såg klart Braindead blev jag immun mot blodiga filmer och nu kan jag se vad som helst utan bli äcklad , utan tänka"va fan titta jag på nyss"?

There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

29/10 -11 00:10 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

J0KUc skrev:
Paulinho skrev:
J0KUc skrev:
21JumpStreet skrev:
J0KUc skrev:
/Skräckexpert, Jokuc

Hur fick du den titeln?



Det är ingen titel, det är fakta.

Okej, fakta behöver bevis, på vilket sätt är du "skräckexpert"? Har du bara kollat på många skräckfilmer? Har du djupgående analysre i vilka sorters skräckfilmer som funkar och varför de funkar, och kan du ge en djupgåenede analys i ämnet? Eller heter du bara Allan?


Haha försök inte att vara lustig, jag ser på skräckfilm ca.4 gånger i veckan och har sett de flesta (bra) skräckfilmerna. Jag brukar även kolla fakta om när de släpptes, regissören och annan fakta om filmerna jag ser. Skräckfilmer är liksom min hobby, som jag "forskar" om. Tycker att det är tillräckligt för att göra mig till "Expert". Varför bryr du dig över huvud taget?..

Bara för att du kollar på mycket skräckfilmer och fakta kring dig gör dig inte till en expert. För att vara expert så måste du kunna mer än fakta, du ska förstå vad exakt för sorts skräck det är som fungerar. Du måste även hitta mönster i skräckens historia och varför just de mönstrerna inträffade, och till det så måste du även veta vad det är hos skräcken som gör det roligt för oss människor att kolla på det.

Vet du allt detta, så kan du få vara en "skräckfilmsexpert". Dessutom så verkar du ha en konstig definition utav skräckfilm. Berätta, vad exakt är det hos "A Serbian film" som gör att man blir rädd? Exakt, inget. Det är inte skräck, det är bara äckel, skräck ska vara läskigt, inte äcklande.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

29/10 -11 11:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Paulinho skrev:
J0KUc skrev:
Paulinho skrev:
J0KUc skrev:
21JumpStreet skrev:
J0KUc skrev:
/Skräckexpert, Jokuc

Hur fick du den titeln?



Det är ingen titel, det är fakta.

Okej, fakta behöver bevis, på vilket sätt är du "skräckexpert"?


Skräckfilmer är liksom min hobby, som jag "forskar" om. Tycker att det är tillräckligt för att göra mig till "Expert". Varför bryr du dig över huvud taget?..

Bara för att du kollar på mycket skräckfilmer och fakta kring dig gör dig inte till en expert. För att vara expert så måste du kunna mer än fakta, du ska förstå vad exakt för sorts skräck det är som fungerar. Du måste även hitta mönster i skräckens historia och varför just de mönstrerna inträffade, och till det så måste du även veta vad det är hos skräcken som gör det roligt för oss människor att kolla på det.

Vet du allt detta, så kan du få vara en "skräckfilmsexpert". Dessutom så verkar du ha en konstig definition utav skräckfilm. Berätta, vad exakt är det hos "A Serbian film" som gör att man blir rädd? Exakt, inget. Det är inte skräck, det är bara äckel, skräck ska vara läskigt, inte äcklande.


Nu blir jag bara irriterad på dig, jag kallar mig expert om fan jag vill och det ska du ta och skita i. Jag tycker gott och väl att mina faktorer gör mig till en expert, och jag förstår inte varför du stör dig på det. Bara så du vet så ligger A Serbian Film under skräck kategorin vare sig du vill eller inte. Så du menar att imdb också har fel? http://www.imdb.com/title/tt1273235/
Nu får du ta och ge dig.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar