Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Resident Evil 4

28/10 -11 09:16 frankwest

frankwest

671 XP 18 inlägg

Är det någon som har skaffat Resident Evil 4 till Xbox 360? Jag skaffade det igår och det är hur kul som helst. Jag tror att jag spelade det sist för typ 4-5 år sen. Det kostar 199:- på Xbox Marketplace om det är så att någon undrar som kör Xbox 360

28/10 -11 16:42 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Absolut ett av mina favoritspel. Fullkomligt älskar atmosfären och storyn. x)

Want some chocolate?

28/10 -11 22:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Har det till både GameCube och Nintendo Wii. Det är ett underbart spel, är inte som alla andra RE-spel enligt mig; utan betydligt bättre!

30/10 -11 13:07 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

ToonLink skrev:
Har det till både GameCube och Nintendo Wii. Det är ett underbart spel, är inte som alla andra RE-spel enligt mig; utan betydligt bättre!

Tycker att det är mycket sämre än dom tidigare spelen men men!

Har också det till Gamecube och Wii och det är ett riktigt bra action spel. Men om du är ute efter skräck bör du spela Code Veronica som enligt mig är ett utav det bästa spelen någonsin gällande atmosfär och story ;)

Wii U PS4 XBone PC

31/10 -11 21:39 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

MartinMilk skrev:
ToonLink skrev:
Har det till både GameCube och Nintendo Wii. Det är ett underbart spel, är inte som alla andra RE-spel enligt mig; utan betydligt bättre!

Tycker att det är mycket sämre än dom tidigare spelen men men!

Har också det till Gamecube och Wii och det är ett riktigt bra action spel. Men om du är ute efter skräck bör du spela Code Veronica som enligt mig är ett utav det bästa spelen någonsin gällande atmosfär och story ;)


Tycker remaken är betydligt läskigare än Code veronica. Har du kört den? =P
Annars har re4 awesome atmosfär i början, mycket starkare än RE:CV skulle jag säga. Men storyn är bäst i Code veronica, det har du rätt i! =)

Want some chocolate?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar