Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Jag tackar för mig

Svara
04/10 -11 20:08 Exadmin

Exadmin

3183 XP 16 inlägg

(Notera att detta ligger under förbättring ;-)

Jag skulle vilja tacka för mig på Fuska.nu. Jag kommer sluta att vidareutveckla siten och dessutom stiga ned som Admin. Jag har från och till (i ca 15 år) lagt en hel del fritid för att bygga siten som till stor del är gjord för er användare. Det började att jag som 13 åring byggde en första "hemsida" som bestod av spelfusk. Och på den vägen är det =)

Siten kommer fortsätta utvecklas av den mycket kompetente FIQ och jag tror det är bra att någon med "nya ögon" ser på siten och förbättrar den. Ägare av siten är fortfarande FL-Net som förhoppningsvis hjälper FIQ med det han behöver.

Ha det bra allesammans! Jag kommer troligtvis kika in ibland och se hur det går för er =)



//
Admin
//

04/10 -11 20:15 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Hej då och ha ett bra liv.

04/10 -11 20:28 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Munchkin skrev:
Hej då och ha ett bra liv.



- Och bra jobbat med sidan btw!
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
You're tha man!

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

04/10 -11 20:31 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

När man äntligen får ett inlägg av dig är det ditt sista som administratör. I vilket fall som helst, jag kan ärligt säga att jag tycker det är trist. Har alltid sett upp till dig, trots din helt ärligt ganska dåliga aktivitet.

Hoppas att du är glad över var hemsidan har hamnat. Jag är glad att du startade detta projekt till en början och vi som just nu arbetar här kommer göra vad vi kan för att hålla sidan så aktiv och trevlig som möjligt, samt se till att kommande medarbetare gör detsamma.

Som sagt, tack för möjligheten till att spendera tid på den här sidan och tack för tiden vi arbetat tillsammans, trots att det inte varit så nära man kanske hoppats på.

Take care!

19Robb92 skrev:
Munchkin skrev:
Hej då och ha ett bra liv.



- Och bra jobbat med sidan btw!
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
You're tha man!


Indeed!

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

04/10 -11 20:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Tråkigt att du avgår efter alla dessa år!
Trevlig fortsättning, Admin! :)

04/10 -11 20:40 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jag misstänkte att du skulle avgå förr eller senare, med tanke på den otroligt inaktiva närvaro du hade på sidan på sistone, men du har gjort ett bra jobb med ett väl initiativ! Anser att du skall vara glad över att sidan har blivit populärt emellanåt även om det har haft sina linjära kurvor, i och med att det var ett projekt från första början.

Själv är jag glad över att den sidan finns överhuvudtaget. Jag hade aldrig varit inblandad i denna hemsida om inte du hade tagit initiativet och visat intresse för sidans framtid! Du skall ha full cred för det som du har presterat på sidan, oavsett om det har funnits nöjda/missnöjda besökare, så att säga.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

04/10 -11 20:41 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

du har gjort ett jättebra jobb med sidan och det är synd att du avgår, men hoppas för det bästa i framtiden för dig! :D

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

04/10 -11 20:45 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Tråkigt att du avgår efter dessa år, Admin. Men du får ha en trevlig fortsättning i framtiden och lycka till.

Själv är jag glad över att Fuska.nu finns och hoppas på att den kommer att finnas i flera år till.

Watch Symphogear

04/10 -11 21:20 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Tack för allt, och som folk har sagt, bra jobbat under alla dessa år!
Spel, Fire Games, v1-v5, du har varit kvar länge och skapat en bra community.

Hoppas du får det trevligt i fortsättningen!

/Fredrik

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

05/10 -11 07:23 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Vad hindrar dig från att sitta kvar som admin och inte göra något som du gjorde under hela V4. Det ända du gjorde var att göra V5 med FIQ (sen så vet jag inte hur svårt det var du kanske satt 3timmar varje dag och skrev massa siffror.) Men att logga in en dag i veckan skulle inte skadat. Sen så lämnar du bara fuska.nu när den är som inaktivast det hjälper inte ett dugg. Om du hade deltagit i diskutioner eller gjort en tråd hade du minst gjort 3 sidor till.

Vissa kanske inte delar min åsikt skriv ist varför jag har fel innan ni skriver att jag är ett newfag som ska hålla käft.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

05/10 -11 07:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

Tack för allt!

05/10 -11 12:20 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

Trist att du avgår, men lycka till!

?

05/10 -11 12:21 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Inte för att du har gjort något stort sedan 2004 men asbra!

Wii U PS4 XBone PC

05/10 -11 13:34 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Admin: Det har varit trevligt att arbeta tillsammans med dig, åt dig och för dig och hela Fuska.nu. Det är därmed även väldigt tråkigt att du lämnar din position, även om det är helt förståeligt att man inte kan ha samma intresse efter så många år som det ändå gått.

Jag hoppas, både för din och för hela sidans skull, att Fuska.nu kommer växa och att det projekt du en dag startade kan vara något stort även i framtiden.

Du får lycka till i framtiden.

05/10 -11 14:04 Faceless

Faceless

1107 XP 32 inlägg

Du anar inte hur mycket du tillfört till delar av min fritid. Den här sajten har hjälpt mig i mitt spelande många gånger, och jag har kommit i kontakt med sköna personligheter sedan några år tillbaka, personer som jag än idag håller kontakt med och stundtals arbetar tillsammans med.

Av dom personer som jag för detta riktar min tack till, så är du längst ifrån sist i kön. Tack.

Intresserar mig för anime och manga, därtill också japansk rockmusik. Med det sagt skriver jag på fritiden för ikikata, och webbdesignar.

05/10 -11 14:33 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Hoppas du får det bra i framtiden.Tack för allt

Fucking weebs...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar