Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



dfadgafgadfg

Svara
23/09 -11 17:23 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

ninen2001 skrev:
henjan skrev:
Ninen, tycker inte du borde skaffa ett sånt djur i din ålder. LÄS och undersök djuret genom böcker/internet och köp det sen när du blivit lite kunnigare/mognare/äldre.
Skit i vad dom andra skrivit, om du svarar till dom blir du bara ägd ännu mer :/



Spindlar är mitt favoritdjur

Ok, men dom kräver mycket kunskap vilket jag inte tror att du har(änn). Läs om djuret och studera det, gå o se på dom i djuraffärer o fråga om dom. Vänta helst några år och köp sen, tycker inte en spindel är ett djur för en 10åring. Har en känsla att du vill ha en spindel för att dom är coola djur, sen kommer du att tröttna efter nån månad. Dom kräver mycket tålamod och intresse.
Har själv 4 ormar(3xkungssnokar o 1xmjölksnok), läste om dom på internet/i böcker i 7 månader före jag skaffade den första när jag var 13, läste i flera timmar per vecka o spenderade flera timmar i djuraffärer o tittade på ormar. Har ännu inte tröttnat efter 3 år.

?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar