Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tre nya Jönssonligan filmer - skådespelarna byts ut

09/09 -11 16:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

Jag fick precis reda på i Expressen att det kommer 3 helt nya Jönssonligan filmer, med andra skådespelare. Så Sickan, Vanheden och Harry är tillbaka fast andra skådespelare. Och nu är det så att det ska handla om innan dom träffades och gjorde planer, som jag tycker är lite underligt.

Första Lilla Jönssonligan ( Cornflakeskuppen ) visar ju hur dom träffades och innan dom gjorde planer. Men så är det i alla fall, nya Jönssonligan filmer nya planer. Länk till Expressen, se nedan:
http://www.expressen.se/noje/1.2554894/jonss...

Det är ingenting som jag personligen ser fram emot ( men jag tänker se dom i alla fall ). Skriv vad ni tycker! Ingen, absolut ingen kan ersätta dom vanliga skådespelarna enligt mig. Hur tänker dom egentligen?

Om det är fel forum, så kan ni väl flytta den.

09/09 -11 17:11 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Låter som en lika dålig ide som de nya kommande Spider Man filmerna xP

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

09/09 -11 17:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

19Robb92 skrev:
Låter som en lika dålig ide som de nya kommande Spider Man filmerna xP

Det är ingenting som jag tycker xD Jag ser verkligen i fram emot den ny kommande Spider Man filmen: The Amazing Spider Man. Självklart tror jag att föregångarna är bättre men jag är ett stort fan av serien så självklart blir det ett köp av The Amazing Spider Man. Men de nya Jönssonligan, nä. Inte bra, dålig idé.

09/09 -11 17:38 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Jag är mer emot hela konceptet som den värdelösa tecknade serien använder. Han ska ju använda 'nätpatroner' i de kommande filmerna.

Tycker det förstör jättemycket av själva grejen med spider-man. Nu blir han ju bara en vanlig snubbe med tekniska grejer istället för en 'riktig' superhjälte. Det är så fucked-up.

Hela den coola grejen är ju at han ska bli genetiskt förändrad av en spindel och få krafter som en spindel. Inte hitta på nått medel som han kan skjuta ut som en serpentin ur handleden.

Men dem kan säkert bli bra om dem görs på rätt sätt. Avskyr bara konceptet.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

09/09 -11 18:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Tyckte dem hade rätt så bra skådisar innan(gösta ekman och det där gänget..).

09/09 -11 19:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

Squirtle skrev:
Tyckte dem hade rätt så bra skådisar innan(gösta ekman och det där gänget..).



Hur menar du?

19Robb92: Det är ju en reboot och annan film skapare. men håller lite med dig. men det blir coolt med ny förändring i spiderman, nätpatroner, coolt :D

10/09 -11 07:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Känns som att serien kommer att bli förstörd nu?

11/09 -11 19:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Salvation skrev:
Squirtle skrev:
Tyckte dem hade rätt så bra skådisar innan(gösta ekman och det där gänget..).



Hur menar du?

19Robb92: Det är ju en reboot och annan film skapare. men håller lite med dig. men det blir coolt med ny förändring i spiderman, nätpatroner, coolt :D


Jönssonligan är härmat från några danska filmer som dem blev jättenöjda med(hette typ olssonligan elr något sånt..)

14/09 -11 17:24 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

19Robb92 skrev:

Tycker det förstör jättemycket av själva grejen med spider-man. Nu blir han ju bara en vanlig snubbe med tekniska grejer istället för en 'riktig' superhjälte. Det är så fucked-up.


Ja, vanliga snubbar brukar klättra på byggnader och kunna hoppa tio meter upp i luften...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

14/09 -11 17:39 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Paulinho skrev:
19Robb92 skrev:

Tycker det förstör jättemycket av själva grejen med spider-man. Nu blir han ju bara en vanlig snubbe med tekniska grejer istället för en 'riktig' superhjälte. Det är så fucked-up.


Ja, vanliga snubbar brukar klättra på byggnader och kunna hoppa tio meter upp i luften...

I film, ja det brukar dem. Så det är ju skittråkigt att Spiderman bara blir en till vanlig snubbe med 'coola grejer'. Om man nu ens kan kalla det det, för nätpatroner är fett gay xP

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

15/09 -11 23:35 brutus

brutus

4212 XP 446 inlägg

Jippiii, sen är det bara att hoppas på att Göta Kanal 4 snart blir av också....

Byt klimat nu!

17/09 -11 18:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

brutus skrev:
Jippiii, sen är det bara att hoppas på att Göta Kanal 4 snart blir av också....

Göta Kanal 4 har jag hört att dom ska snart börja att göra :[ usch vad dåligt!

by the way, spidys nätpatroner: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Uploaded with ImageShack.us

09/06 -12 12:36 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

19Robb92 skrev:
Låter som en lika dålig ide som de nya kommande Spider Man filmerna xP

dom nya spider-man filmerna kommer äga!!!!!!!!!!!!!!!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar