Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bästa fotbollsupplevelsen?

08/09 -11 18:02 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Vilket är ditt bästa minne inom fotbollen?

För mig är det helt klart AIKs SM-guld 2009, helt magiskt år.

Även om jag har sett matcher på Camp Nou och Emirates Stadium så är den bästa matchen AIK - IFK Göteborg 2011, grym stämning, Teteh Bangura gör drömmål, kan det bli mycket bättre?

08/09 -11 19:21 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

El clasico på Bernabeu, kan det bli bättre?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

08/09 -11 21:50 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

bosnien-sverige<3

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

09/09 -11 18:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Pimpfreddo skrev:
Vilket är ditt bästa minne inom fotbollen?

För mig är det helt klart AIKs SM-guld 2009, helt magiskt år.





Jupp, här med. Älskade truppen :)

09/09 -11 19:33 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Mitt första mål eller Katrineholmscupen 06. Dessutom var det härligt som fan när AIK tog SM-guld 2lax9.

17/09 -11 14:29 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Mitt egna bästa fotbollsminne jag har är nog när jag spelade mot IFK Norrköping i vår 1-0 vinst när jag var typ 9-10 år. Lirade som målvakt och IFK hade typ parkerat i vårt straffområde hela matchen igenom. Sen i slutminuterna ordnade jag en assist på utspark till matchens enda mål. :D

Fast det är få saker som slår Sveriges väg fram i EM 2004, speciellt matcherna mot Italien och Danmark. Saknar landslaget med Henke, Zlatan, Ljungberg, Mellberg och Linderoth tillsammans. :<

Champions Leaguefinalen mellan Liverpool och Milan (3-3) är också helt okej.

17/09 -11 15:02 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

El Clasico (3-3) och när GAIS slog IFK.

Mitt egna var nog när vi mötte våra "rivaler", jag spelade som försvarare. Det stod 2-2 om jag minns rätt och vi har hörna. Hörnan blir slagen och den slås iväg av deras försvarare, den kommer rullandes mot mig och jag drar i allt vad jag har. Den går rätt upp i krysset (jag var typ på mitten av deras planhalva). Fan vad jag mådde bra den kvällen.

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar