Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Katter kan vara en vidrig varelse

Svara
26/04 -11 00:10 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Katter rivs, katter kan vara en vidrig varelse...

13/05 -11 01:20 Erahnia

Erahnia

5533 XP 515 inlägg

ToonLink skrev:
Katter rivs, katter kan vara en vidrig varelse...

Att en katt rivs är i 99,99% av fallen en människas fel.

Majs
Är
Najs.

13/05 -11 07:57 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Erahnia skrev:
ToonLink skrev:
Katter rivs, katter kan vara en vidrig varelse...

Att en katt rivs är i 99,99% av fallen en människas fel.

Whu? sen kan man säga att det är fiskarnas fel att vi fiskar upp dem, eller?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

13/05 -11 23:31 Erahnia

Erahnia

5533 XP 515 inlägg

Lespooo skrev:
Erahnia skrev:
ToonLink skrev:
Katter rivs, katter kan vara en vidrig varelse...

Att en katt rivs är i 99,99% av fallen en människas fel.

Whu? sen kan man säga att det är fiskarnas fel att vi fiskar upp dem, eller?

Att en katt rivs med flit är bara för antingen en människas fel för som lärt den det eller en människas fel som fick den att försvara sig.

Majs
Är
Najs.

14/05 -11 00:00 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Erahnia skrev:
Lespooo skrev:
Erahnia skrev:
ToonLink skrev:
Katter rivs, katter kan vara en vidrig varelse...

Att en katt rivs är i 99,99% av fallen en människas fel.

Whu? sen kan man säga att det är fiskarnas fel att vi fiskar upp dem, eller?

Att en katt rivs med flit är bara för antingen en människas fel för som lärt den det eller en människas fel som fick den att försvara sig.


Det är ju fiskens fel att den simmar för  nära krokarna!

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

14/05 -11 00:23 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Erahnia skrev:
Lespooo skrev:
Erahnia skrev:
ToonLink skrev:
Katter rivs, katter kan vara en vidrig varelse...

Att en katt rivs är i 99,99% av fallen en människas fel.

Whu? sen kan man säga att det är fiskarnas fel att vi fiskar upp dem, eller?

Att en katt rivs med flit är bara för antingen en människas fel för som lärt den det eller en människas fel som fick den att försvara sig.


Klappa en sekund för mycket och du får dig en höger.

Have I ever told you the definition of insanity?

14/05 -11 00:29 Erahnia

Erahnia

5533 XP 515 inlägg

Danne_00 skrev:
Erahnia skrev:
Lespooo skrev:
Erahnia skrev:
ToonLink skrev:
Katter rivs, katter kan vara en vidrig varelse...

Att en katt rivs är i 99,99% av fallen en människas fel.

Whu? sen kan man säga att det är fiskarnas fel att vi fiskar upp dem, eller?

Att en katt rivs med flit är bara för antingen en människas fel för som lärt den det eller en människas fel som fick den att försvara sig.


Klappa en sekund för mycket och du får dig en höger.

Sen måste jag ju medge att väldigt många katter blir dåligt uppfostrade.

Majs
Är
Najs.

17/05 -11 13:36 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Lespooo skrev:

Det är ju fiskens fel att den simmar för  nära krokarna!


hahahahahah :')

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

06/09 -11 09:25 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Sjukt störigt att folk envisas med att ha utekatter. Bygg en bur eller någonting. Det finns inget värre än när grannens äckliga katt har skitit i rabatten eller lagt en halv fågel mitt på gräsmattan. DÖ.
Brukar skopa upp allt och kasta på deras tomt. Om de inte märkt det än så sitter det faktiskt ett fågellik innanför deras motorhuv. Även om det känns bra att på något sätt igen är det otroligt sorgligt att en stackars fågel mister livet bara för att grannarna har en ful dum och understimulerad katt.

06/09 -11 14:49 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

wtfwjd skrev:
Sjukt störigt att folk envisas med att ha utekatter. Bygg en bur eller någonting. Det finns inget värre än när grannens äckliga katt har skitit i rabatten eller lagt en halv fågel mitt på gräsmattan. DÖ.
Brukar skopa upp allt och kasta på deras tomt. Om de inte märkt det än så sitter det faktiskt ett fågellik innanför deras motorhuv. Även om det känns bra att på något sätt igen är det otroligt sorgligt att en stackars fågel mister livet bara för att grannarna har en ful dum och understimulerad katt.


Du talar mot en kattägare här, så tyst med dig. Om grannkatten skiter i din rabatt så ska du ta upp det med ägarna.

Och så kastar du bajs på grannarna, moget...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

06/09 -11 15:32 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Sjukt störigt att folk envisas med att ha sina finniga tonårsligister utomhus. Lås in dem eller skicka dem på något läger vet ja. Finns inget värre än när grannarnas äckliga ungar springer omkring och leker Allan med våran bil. DÖ.
Brukar döda fåglar och sedan slänga in dem på grannarnas gräsmattor. Även om det känns bra att på något sätt igen är det otroligt sorgligt att en stackars kille beter sig så här, bara för att grannarna är helt värdelösa som föräldrar.

EDIT: Aha, förlåt. Du var visst tjej.

06/09 -11 19:30 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Void skrev:
Sjukt störigt att folk envisas med att ha sina finniga tonårsligister utomhus. Lås in dem eller skicka dem på något läger vet ja. Finns inget värre än när grannarnas äckliga ungar springer omkring och leker Allan med våran bil. DÖ.
Brukar döda fåglar och sedan slänga in dem på grannarnas gräsmattor. Även om det känns bra att på något sätt igen är det otroligt sorgligt att en stackars kille beter sig så här, bara för att grannarna är helt värdelösa som föräldrar.

EDIT: Aha, förlåt. Du var visst tjej.


+ 1

07/09 -11 10:00 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Paulinho skrev:
wtfwjd skrev:
Sjukt störigt att folk envisas med att ha utekatter. Bygg en bur eller någonting. Det finns inget värre än när grannens äckliga katt har skitit i rabatten eller lagt en halv fågel mitt på gräsmattan. DÖ.
Brukar skopa upp allt och kasta på deras tomt. Om de inte märkt det än så sitter det faktiskt ett fågellik innanför deras motorhuv. Även om det känns bra att på något sätt igen är det otroligt sorgligt att en stackars fågel mister livet bara för att grannarna har en ful dum och understimulerad katt.


Du talar mot en kattägare här, så tyst med dig. Om grannkatten skiter i din rabatt så ska du ta upp det med ägarna.

Och så kastar du bajs på grannarna, moget...

Varför skulle jag vara tyst, jag har precis samma rättigheter att uttrycka min åsikt här som du har.

Aha okej, då borde väl du som kattägare kunna förklara varför man tvingar en katt att vara ute jämt och ständigt. Hur dumt och själviskt är det inte att skaffa ett husdjur för att sedan inte bry sig om det? Ett djur kräver både tid och omtanke. I det fallet jag nämnde tvingas dessutom kattskrället att irra omkring på nätterna, mitt i vintern.
Moget eller inte, vem fan bryr sig. Varken jag eller någon familjemedlem har någon lust att tala med dem om det. De lär, som antagligen vilken dålig kattägare som helst, bara skita i det. Av deras tomt att döma bryr de sig knappt om någonting, whatsoever.
Visst kan det väl vara okej om det är ute på landet, men inte i ett bostadsområde. Hur fräscht är det för småbarnen som leker i sandlådorna dessutom?

Void: förstår inte din poäng men ber så hemskt mycket om ursäkt att jag och min familj vill ha en trädgård som inte är full av djuravföring och inte heller vill möta stanken utav det på morgonen.

07/09 -11 12:12 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

wtfwjd skrev:
Aha okej, då borde väl du som kattägare kunna förklara varför man tvingar en katt att vara ute jämt och ständigt. Hur dumt och själviskt är det inte att skaffa ett husdjur för att sedan inte bry sig om det? Ett djur kräver både tid och omtanke. I det fallet jag nämnde tvingas dessutom kattskrället att irra omkring på nätterna, mitt i vintern.

Vad mycket koll du verkar ha.
Man behöver ju inte direkt tvinga ut en katt, eftersom katter vill vara ute. Det dumma och själviska i det här läget vore väl i så fall att inte släppa ut katten.

Trollar du eller är du på riktigt? Herregud

07/09 -11 14:21 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg



Vad mycket koll du verkar ha.
Man behöver ju inte direkt tvinga ut en katt, eftersom katter vill vara ute. Det dumma och själviska i det här läget vore väl i så fall att inte släppa ut katten.

Trollar du eller är du på riktigt? Herregud


Tack.
Men är du trög? Undrar vad fan som är poängen med att ha en katt om den kastas ut och får livnära sig på råttor och fågelungar.
Men såklart, varför skulle g4merzzzzz bry er om ett djur. Förhoppningsvis gör föräldrarna det.
Det finns andra alternativ än att släppa ut dem på grannarnas tomt dessutom. Men, sålänge det inte bättras får jag väl ta hand om det på mitt sätt.
Trololoolllollol jag trollar värst jag vill, herregud mind your own business

07/09 -11 14:32 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

wtfwjd skrev:


Vad mycket koll du verkar ha.
Man behöver ju inte direkt tvinga ut en katt, eftersom katter vill vara ute. Det dumma och själviska i det här läget vore väl i så fall att inte släppa ut katten.

Trollar du eller är du på riktigt? Herregud


Tack.
Men är du trög? Undrar vad fan som är poängen med att ha en katt om den kastas ut och får livnära sig på råttor och fågelungar.
Men såklart, varför skulle g4merzzzzz bry er om ett djur. Förhoppningsvis gör föräldrarna det.
Det finns andra alternativ än att släppa ut dem på grannarnas tomt dessutom. Men, sålänge det inte bättras får jag väl ta hand om det på mitt sätt.
Trololoolllollol jag trollar värst jag vill, herregud mind your own business

Jag är en tråd ifrån att kalla dig för dumhuvud, men det skulle knappast hjälpa diskussionen så jag låtsas att du är en dator.

Vi har en kattlucka, katten går ut och in varje dag, han går ut på morgonen, går in igen på dan, ut efter ha sovit och in igen på kvällen. Vi tvingar inte vår katt någonting, katter är utomhusdjur (om du inte köper värsta fisförnäma stekarkatter) och går därför ut med vilje.

Och det är ingen som "tvingar" katten att livnära sig på råttor och fåglar, vår katt får mat två gånger om dan, sedan blir den mätt, om den vill jaga råttor och fåglar så gör den det.

Om du har problem med grannens katt så föreslår jag att du tar upp det med grannen istället för att kasta skit på deras tomt och lägga skelett i motorhuven.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar