Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Favorit bana på Halo Reach?

18/07 -11 20:15 trycky2

trycky2

4018 XP 77 inlägg

Min favorit bana är Reflection.



18/07 -11 20:37 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

The Cage....

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

18/07 -11 22:56 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Breakpoint är den enda Reach-banan som håller Halo-klass. Highlands vore nice om de inte failat med den och lagt in massa snipers och diverse skräp.

Av standardbanorna får jag väl säga typ, Boardwalk? Sämst är iallafall Countdown. Överlägset.

Have I ever told you the definition of insanity?

19/07 -11 23:53 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

Countdown är min favorit, Swordbase har kommit högt på listan sen snipern kom tillbaks :)

In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"

20/07 -11 22:41 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Pinnacle är en gammal goding från 2:an, så självklart är den min favorit :)
Sen har vi ju Hemorrhage, som nästan alltid har funnits med.
Annars är det väl Reflection, countdown och swordbase.
Hatar alla andra forge-banor. De är helt enkelt... För "kantiga".

Ssssssssssss...

21/07 -11 09:10 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Alla som det INTE finns sniper på... Om det inte också finns shotgun elr GH... Då e det ok...

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

21/07 -11 15:39 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

ingen skrev:
Alla som det INTE finns sniper på... Om det inte också finns shotgun elr GH... Då e det ok...

Är beredd att hålla med till viss del. Jag tycker iof att sniper är kul och så, men den förstör verkligen vissa banor *host*Azylum*host*. Ser inget MLG i att ha sniper om det inte finns andra vapen att kontra med.

Däremot tycker jag att snipern även gör vissa banor bra, typ den där som inte är Atom. Cliffhanger eller vad den heter.

Have I ever told you the definition of insanity?

24/07 -11 09:32 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Danne_00 skrev:
ingen skrev:
Alla som det INTE finns sniper på... Om det inte också finns shotgun elr GH... Då e det ok...

Är beredd att hålla med till viss del. Jag tycker iof att sniper är kul och så, men den förstör verkligen vissa banor *host*Azylum*host*. Ser inget MLG i att ha sniper om det inte finns andra vapen att kontra med.

Däremot tycker jag att snipern även gör vissa banor bra, typ den där som inte är Atom. Cliffhanger eller vad den heter.


Jo Cliffhanger är faktiskt kul, men Atom är (enligt mig och typ alla jag känner) den sämsta banan på Reach... Försökte göra en remake hos min kompis... Det är omöjligt utan att göra om banan helt...

Anledningen till att jag ogillar sniper är för att jag alltid kör med 10 sensitivity (och har alltid gjort sen Halo 2). Jag kan visst stå högst upp på Paradiso och snipa folk där nere... Men då föredrar jag DMR

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

25/07 -11 19:52 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Bästa banan är Pinnacle och på en stark andra plats är Sword base nu när den fått tillbaka snipern. Gillar även boarderwalk och en del forgade banor, de bör ha sniper enligt mig ;)

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

25/07 -11 20:54 svintosigne

svintosigne

1297 XP 311 inlägg

1 the cage
2 pinnacle
3 tempest

V4 <3
Wow<3

26/07 -11 20:01 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Tar Svintos modell
Top5 (infection):
5. Arena Zealot
4. Countdown
3. SwordBase
2. BoardWalk
1. The Cage

Top5 (Slayer-gamemodes) :
5. PowerHouse
4. Boardwalk (Det SKA finnas sniper!)
3. SwordBase
2. Pinnacle
1. The Cage

Valde alternativa ord eftersom jag befinner mig i London

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/11 -12 00:44 Linus1998

Linus1998

371 XP 28 inlägg

Pinacle & Asylum Banor med sniper

Nobs 4 Lyf!
&
Homies Unite!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar