Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



2010s bästa spelare!

Svara
15/07 -10 01:37 IFKARBOGA

IFKARBOGA

712 XP 58 inlägg

Spanjorer är värst, specciellt Iniesta och Xavi, Visst dem flesta filmar väl nån gång men spelare som Iniesta, Xavi, C Ronaldo. Fabiano gillar jag verkligen inte

Eddie Meduza en legend
Söp och sjung
Tills han stöp

15/07 -10 02:19 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Xavi filmar värst? Säg mig när han har filmat?

17/07 -10 16:01 IFKARBOGA

IFKARBOGA

712 XP 58 inlägg

Tror du jag kommer ihåg allt? kan inte sitta o säga massa matcher när han filmar

Eddie Meduza en legend
Söp och sjung
Tills han stöp

23/07 -10 11:58 Jawan

Jawan

541 XP 53 inlägg

Lionel Messi, 47 mål i sitt älskade Barcelona, även om det inte gick så bra i VM.

EMINEM

23/07 -10 13:53 karl98

karl98

2701 XP 177 inlägg

Jag tycker ändå att Iniésta (Stavning?) förtjänar att få priset efter ett underbart vm trots att han blev petad i Barcelona tycker jag han förtjänar det

23/07 -10 22:19 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

karl98 skrev:
Jag tycker ändå att Iniésta (Stavning?) förtjänar att få priset efter ett underbart vm trots att han blev petad i Barcelona tycker jag han förtjänar det

Men andra spelare som Diego Forlan eller Xavi gjorde ju ett bättre VM och fick spela hela säsongen..  :-?

23/07 -10 22:35 liverpool93

liverpool93

5145 XP 450 inlägg

karl98 skrev:
Jag tycker ändå att Iniésta (Stavning?) förtjänar att få priset efter ett underbart vm trots att han blev petad i Barcelona tycker jag han förtjänar det

Vilken petad? Han var ju skadad i ett frickin halvår ju -.-

The Shuffling Master!
Stay Back!
I will Shuffle ya FACE!

03/08 -10 21:46 Sami_G

Sami_G

606 XP 141 inlägg

Messi,Iniesta,David Villa eller Robben

Messi!
David Villa!
FC BARCELONA!

04/08 -10 12:20 AngelOfGames

AngelOfGames

15785 XP 112 inlägg

Fattar inte varför så många nämner Iniesta för? Visst gjorde ett bra VM, men inte mycket mer. Rooney, Fabregas, Drogba, Lampard. Finns många att ta av innan Iniesta ska nämnas.

AngelOfGames, medlem, fuska.nu

04/08 -10 13:09 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Agree, men barcelona hypen är stor är, tycker inte ens han gjorde ett särskilt speciellt VM.

Messi nämns ju självklart, sedan har både Rooney, Drogba och Fabregas gjort fina säsonger. David Villa också kanske. Sneijder och Robben kan också utmana.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

05/08 -10 00:19 AngelOfGames

AngelOfGames

15785 XP 112 inlägg

Finns ingen som kan utmana Messi så enkelt är det. Sneijder lär väl komma tvåa. Sen hoppas jag Frank Lampard kan ta en tredje plats.

AngelOfGames, medlem, fuska.nu

05/08 -10 11:51 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

AngelOfGames skrev:
Finns ingen som kan utmana Messi så enkelt är det. Sneijder lär väl komma tvåa. Sen hoppas jag Frank Lampard kan ta en tredje plats.

Varför Fat Frank? Drogba, Rooney och Fabregas gjorde ju klart bättre säsonger.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

05/08 -10 22:09 AngelOfGames

AngelOfGames

15785 XP 112 inlägg

Paulinho skrev:
AngelOfGames skrev:
Finns ingen som kan utmana Messi så enkelt är det. Sneijder lär väl komma tvåa. Sen hoppas jag Frank Lampard kan ta en tredje plats.

Varför Fat Frank? Drogba, Rooney och Fabregas gjorde ju klart bättre säsonger.

Mål: 22 st
Assist: 17 st
= 39 poäng

Tycker jag är bevis på en riktigt bra säsong. Möjligen att Drogba kan gå före men men.

AngelOfGames, medlem, fuska.nu

06/08 -10 00:09 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

På 36 matcher ja.

Rooney:
32 matcher
26 mål
3 Assists

Sämre lag, hade Man Utd på sina axlar

Drogba:
31 Matcher
29 mål
10 Assists

Straffarna tog Lampard.

Fabregas

22 Matcher
15 mål
13 assists

Sämre lag. Utan Fabregas totalhavrerade Arsenal.

GM: Fat Frank gjorde sin bästa säsong sedan 05-06.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

06/07 -11 02:42 Benjamin1234

Benjamin1234

212 XP 17 inlägg

midgard100 skrev:
IFKARBOGA skrev:
midgard100 skrev:
IFKARBOGA skrev:
Iniesta ska inte var med nånstans i toppen, eller jo filmningstoppen

Man märker att du hejade på Holland. (:
Iniesta filmade en gång, det kan jag medge. Fast det var i den 119e minuten när Spanien var på väg mot sitt första guld i historien.

Såg du hela matchen? :) när han kom på kanten och när nån skulle tackla honom men var typ 2dm ifrån foten men flög som jag vet inte vad. Hela Spanien är filmare det tillhör deras sätt, samma sak gäller brassarna

Alla fotbollsspelare filmar, säg en enda som aldrig har gjort det.

vad då ''Spaniens sätt'' Blev de det bara för att Iniesta filmade eller men då kan jag påsta att Inter och Holland och Milan är fult spelande och använder sina Kung Fu kunskaper för att vinna matcher...(Syftar på Zlatan,Milan Materazzi,Inter och Nigel de jong,Holland. Ja Iniesta filmade. Men vad De Jong gjorde att satsa med en sån spark mot Alonso. Spelare har blivit utvisade för mindre... och nej jag är inte sur förklarar bara att man inte ska döma ett helt land/lag bara för en händelse av en spelare i så fall är alla lag Våldsamma, filmande galningar

~Om du är i straffområdet och inte vet vad du skall göra med bollen - sätt den i nät, så kan vi diskutera alternativen senare.~ Bob Paisley


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar