Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nytt Pokemon spel till 3DS!

01/06 -11 22:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Ett nytt Pokemon spel har blivit avslöjat till 3DS eShop. Pokédex 3D kommer den heta och kommer vara i 3D såklart. Pokemonen kommer vara i 3D figurer. Spelet kommer vara gratis att ladda ner.

02/06 -11 10:42 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Jag tvivlar på att det kommer vara ett stort spel. Låter mer som en Augmented Reality Pokedex där man kan visa alla pokemon via Augmented Reality.

Lite små roligt och nice att det är gratis. Men låter inte som någon jätte stor grej :P

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

07/06 -11 12:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen DevilDoom3

Pokédex 3D är tillgängligt nu i Nintendo eShop för 3DS! :D

Jag skulle tro att dessa otroligt snyggt animerade 3D-modeller kommer att användas i ett riktigt framtida 3DS-Pokémonspel.

Ärligt talat, jag är positivt överraskad över animationernas höga kvalité. Alla med 3DS borde skaffa den här "applikationen" och se själva.

19/04 -12 18:38 einar0c

einar0c

94 XP 4 inlägg

Det absolut bästa 3DSPokémonet.

20/04 -12 10:26 Emmett

Emmett

75 XP 60 inlägg

En till spin-off då alltså. Förutom det har vi ju ett annat Pokémon-spel till 3DS - själv ser jag mer fram emot Pokémon Conquest, även fast det är till vanliga NDS.

Live your life with a smile, my friend
I came from nothing, here I am.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar