Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



snabb hjälp om logga ut facebook anroid

30/04 -11 20:16 nitrous

nitrous

4810 XP 228 inlägg

köpt en nyu mobil. en htc incredible s och vwet inte ens hur masn loggar ut ur facebook på den någon som vet det skulle va nice



SITTER ALLA SKYLINE FANS PÅ FEL SIDA AV SOFFAN NÄR
DOM KÖR GRAND TURISMO
King_F_R_C & Lambo_Fan är de bästa polarna!

30/04 -11 20:18 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Varför behöver du logga ut? Räcker med att du stänger ner så kommer du loggas ut (på sätt och vis)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

30/04 -11 20:21 nitrous

nitrous

4810 XP 228 inlägg

jo men kan man logga ut på den

SITTER ALLA SKYLINE FANS PÅ FEL SIDA AV SOFFAN NÄR
DOM KÖR GRAND TURISMO
King_F_R_C & Lambo_Fan är de bästa polarna!

30/04 -11 20:37 PinkShadow

PinkShadow

3997 XP 103 inlägg

nitrous skrev:
jo men kan man logga ut på den

På appen menar du? tryck på nån av knapparna som är som meny, typ?

30/04 -11 20:39 nitrous

nitrous

4810 XP 228 inlägg

Tack hittade det nu :)

SITTER ALLA SKYLINE FANS PÅ FEL SIDA AV SOFFAN NÄR
DOM KÖR GRAND TURISMO
King_F_R_C & Lambo_Fan är de bästa polarna!

30/04 -11 21:26 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Darkness_sky skrev:
Varför behöver du logga ut? Räcker med att du stänger ner så kommer du loggas ut (på sätt och vis)

Om han väljer typ "Automatisk inloggning" så kommer han inte loggas ut om han stänger av androiden.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

30/04 -11 22:19 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Swires skrev:
Darkness_sky skrev:
Varför behöver du logga ut? Räcker med att du stänger ner så kommer du loggas ut (på sätt och vis)

Om han väljer typ "Automatisk inloggning" så kommer han inte loggas ut om han stänger av androiden.

Om han bara stänger ner facebook loggas man ju ut... Samma sak som när man på en PC så syns man ju inte i chatten osv.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

02/05 -11 19:43 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Annat -> Datorer och elektronik

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

02/05 -11 22:00 poontuusss

poontuusss

4769 XP 489 inlägg

Darkness_sky skrev:

Om han väljer typ "Automatisk inloggning" så kommer han inte loggas ut om han stänger av androiden.
Om han bara stänger ner facebook loggas man ju ut... Samma sak som när man på en PC så syns man ju inte i chatten osv.

Det är inte samma sak som en PC. Får jag fråga om du äger en htc?

"Allt kommer till den som kan vänta"

02/05 -11 22:03 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

poontuusss skrev:
Darkness_sky skrev:

Om han väljer typ "Automatisk inloggning" så kommer han inte loggas ut om han stänger av androiden.
Om han bara stänger ner facebook loggas man ju ut... Samma sak som när man på en PC så syns man ju inte i chatten osv.

Det är inte samma sak som en PC. Får jag fråga om du äger en htc?

Jag äger en Samsung Galaxy S (Android 2.2) och min pappa äger en HTC Desire så jag har fan koll ;) jag har ALDRIG behövt göra mer än att stänga ner själva facebook-appen eller att stänga ner webbläsaren. Om ni måste så är det something weird with your phones.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

02/05 -11 22:08 poontuusss

poontuusss

4769 XP 489 inlägg

Darkness_sky skrev:
poontuusss skrev:
Darkness_sky skrev:

Om han väljer typ "Automatisk inloggning" så kommer han inte loggas ut om han stänger av androiden.
Om han bara stänger ner facebook loggas man ju ut... Samma sak som när man på en PC så syns man ju inte i chatten osv.

Det är inte samma sak som en PC. Får jag fråga om du äger en htc?

Jag äger en Samsung Galaxy S (Android 2.2) och min pappa äger en HTC Desire så jag har fan koll ;) jag har ALDRIG behövt göra mer än att stänga ner själva facebook-appen eller att stänga ner webbläsaren. Om ni måste så är det something weird with your phones.

Hur stänger du ner fbappen då? För om du bara klickar på "home" knappen så stänger du inte ner appen.

"Allt kommer till den som kan vänta"

03/05 -11 14:00 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

poontuusss skrev:
Darkness_sky skrev:
poontuusss skrev:
Darkness_sky skrev:

Om han väljer typ "Automatisk inloggning" så kommer han inte loggas ut om han stänger av androiden.
Om han bara stänger ner facebook loggas man ju ut... Samma sak som när man på en PC så syns man ju inte i chatten osv.

Det är inte samma sak som en PC. Får jag fråga om du äger en htc?

Jag äger en Samsung Galaxy S (Android 2.2) och min pappa äger en HTC Desire så jag har fan koll ;) jag har ALDRIG behövt göra mer än att stänga ner själva facebook-appen eller att stänga ner webbläsaren. Om ni måste så är det something weird with your phones.

Hur stänger du ner fbappen då? För om du bara klickar på "home" knappen så stänger du inte ner appen.

Mjo, jag vet. Om jag gör det går man ju sen bara till Task Managern och stänger av den men jag brukar trycka på back-knappen.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar