Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



the best games 4EVER

Svara
25/04 -11 19:56 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Viktore2 skrev:
repli skrev:

Creeper skrev:
Har ingen nämnt Halo änn?

Jag tycker att Halo-spelen är bäst. Men nu när Duke Nukem Forever ska släppas om någon månad, löper det en stor risk att jag kommer spela det mycket mer istället (har höga förväntningar på det spelet).


Varför just Halo? Finns massor med FPS. ;)


Halo är en av det mest omtalade FPS :)

Jag tycker det får lite väl mycket uppmärksamhet, men jag kan väl inte hindra folk från att ta upp det hela tiden... bara ifrågasätta det, som jag nyss gjorde. x)

Want some chocolate?

25/04 -11 19:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

repli skrev:
Viktore2 skrev:
repli skrev:

Creeper skrev:
Har ingen nämnt Halo änn?

Jag tycker att Halo-spelen är bäst. Men nu när Duke Nukem Forever ska släppas om någon månad, löper det en stor risk att jag kommer spela det mycket mer istället (har höga förväntningar på det spelet).


Varför just Halo? Finns massor med FPS. ;)


Halo är en av det mest omtalade FPS :)

Jag tycker det får lite väl mycket uppmärksamhet, men jag kan väl inte hindra folk från att ta upp det hela tiden... bara ifrågasätta det, som jag nyss gjorde. x)


Håller med dig. Fast det får alla FPS spel i stort sätt. Som jag säger. FPS = Den Ointelligenta sidan av spel.

25/04 -11 20:24 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Viktore2 skrev:
repli skrev:
Viktore2 skrev:
repli skrev:

Creeper skrev:
Har ingen nämnt Halo änn?

Jag tycker att Halo-spelen är bäst. Men nu när Duke Nukem Forever ska släppas om någon månad, löper det en stor risk att jag kommer spela det mycket mer istället (har höga förväntningar på det spelet).


Varför just Halo? Finns massor med FPS. ;)


Halo är en av det mest omtalade FPS :)

Jag tycker det får lite väl mycket uppmärksamhet, men jag kan väl inte hindra folk från att ta upp det hela tiden... bara ifrågasätta det, som jag nyss gjorde. x)


Håller med dig. Fast det får alla FPS spel i stort sätt. Som jag säger. FPS = Den Ointelligenta sidan av spel.


Det beror helt enkelt på vilket FPS man spelar. Vissa shooters - som exempelvis CoD - handlar nästan enbart om reflexer och "skjut det som dyker upp". Men ett spel som Crysis 2 är otroligt strategiskt där hjärnan får arbeta en hel del.
Sen när det kommer till multiplayer-delen (syftade på singleplayer först) så är det oftast mycket reflexer, även i Crysis. Men här utvecklar en del spel samarbete och skapar strategi på det viset istället.
Beror helt enkelt på hur spelet görs. ;)

Want some chocolate?

26/04 -11 00:08 hyperaktiv

hyperaktiv

1267 XP 166 inlägg

bästa gamet 4alltid? diablo 2 lod, vet inte hur många tusen timmar jag har spelat det i mitt liv...

http://thatlifeisme.blogspot.com/
http://dubluu.blogspot.com/

26/04 -11 12:04 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Varför har ingen sagt Doom eller Wolfenstein 3D?! D:

Ne.

26/04 -11 18:50 cheatbannan

cheatbannan

59 XP 23 inlägg

Creeper skrev:
Har ingen nämnt Minecraft och Halo änn?

Jag tycker att Minecraft och Halo-spelen är bäst. Men nu när Duke Nukem Forever ska släppas om någon månad, löper det en stor risk att jag kommer spela det mycket mer istället (har höga förväntningar på det spelet).

HALO IS THE hyfsat bra.
Mine craft e för nödar.
Cs 1.6 e  as bra/cheatbannan

27/04 -11 21:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

cheatbannan skrev:
Creeper skrev:
Har ingen nämnt Minecraft och Halo änn?

Jag tycker att Minecraft och Halo-spelen är bäst. Men nu när Duke Nukem Forever ska släppas om någon månad, löper det en stor risk att jag kommer spela det mycket mer istället (har höga förväntningar på det spelet).

HALO IS THE hyfsat bra.
Mine craft e för nödar.
Cs 1.6 e  as bra/cheatbannan


Minecraft för nördar? Och så nämner du CS.. Sacka om att snacka goja.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar